دسته‌ها
ورزشی

بررسی گروه چهارم مقدماتی جام جهانی در آسیا

 تیم ملی کشورمان در این بازی به فکر حفظ صدرنشینی خود است تا در روزی که رقیبش نیز بازی دارد نام خود را به عنوان شانس اول صعود مطرح کند.
ایران بعد از پیروزی حیاتی در برابر ترکمنستان در بازی ششم خود در حالی به مصاف گوام می رود که برای صدرنشین ماندن نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارد.

تیم ها و امتیازات
تیم ملی کشورمان در حالی که ۵ بازی را برگزار کرده است ۱۱ امتیازی است و در رده اول ایستاده است،عمانی ها تاکنون ۵ بازی را انجام داده اند و طی آن ۱۱ امتیازی شدند و در رده دوم ایستاده اند، ترکنستان و گوام دو حریف پیاپی ایران با ۶ بازی و ۷ امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستاده اند و هندی ها نیز با ۳ امتیاز آخرین این گروه هستند.

گوام – ایران
اولین بازی این هفته که در ساعت ۹ برگزار خواهد شد و طی آن تیم ملی کشورمان که بعد از مشقت های فراوان در راه رسیدن به گوام، بالاخره خود را به این بازی رساند در فکر تکرار پیروزی بازی رفت است تا خیال خود را قبل از رویایی مستقیم با رقیبش از صدرنشینی در این گروه راحت کند.

ترکمنستان – عمان
ترکمنستانی ها پس از شکستس که در ورزشگاه آزادی نصیبشان شد در این بازی برای عمان لقمه گلوگیری خواهند بود چرا که در صورت پیروزی بر این تیم می توانند به عنوان تیم دوم امید به صعود از این گروه داشته باشند. بازی رفت این دو تیم در کشور عمان با نتیجه سه بر یک به سود عمانی ها به پایان رسید.

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله
خط حمله ایران در پنج بازی قبلی خود توانست ۱۴ گل بار دروازه حریفان را بازکند و زهردارترین خط حمله این گروه محسوب شود و گوام نیز با ثمر رساندن ۳ گل، نام خود را به عنوان ضعیف ترین خطوط حمله ثبت کرده است.

بهترین و بدترین خط دفاع
مستحکم ترین خط دفاعی نیز در بین پنج تیم این گروه از آن ایرانی هاست، البته آنها مشترکا به همراه عمانی ها با دریافت ۳ گل توانستند با ثبات ترین خط دفاعی را داشته باشند، چیزی که هندی ها نداشتند، آنها با ۱۲ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی این گروه را از آن خود کرده اند.

بازیکنان برتر
سردار آزمون ۴ گله را می توان زهردارترین بازیکن این گروه دانست، مهاجمی که به دلیل مصدومیت این بازی و دیدار قبلی را از دست داد تا به تعداد گل هایش نتواند بیافزاید.

۰۱۰۷۵۷۸۴

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle