دسته‌ها
ورزشی

چه کسی گلر اول تیم ملی شد ؟

علیرضا بیرانوند امروز تمرینات اختصاصی را با گاسپار انجام داد که به نظر می‌رسید این دروازه‌بان برای بازی مقابل ترکمنستان گلر اصلی تیم ملی باشد.
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با ترکمنستان از ساعت ۱۱ امروز مانند روز گذشته با حضور ۲۲ بازیکن پیگیری شد.

*اتوبوس ملی پوشان ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه وارد کمپ شد و این درحالی بود که مراحل تمرینی از قبل آماده بود تا بازیکنان به محض ورود کار را آغاز کنند.

* با وجود بارش شدید باران در زمان آغاز تمرین فقط هوا ابری بود و از باران خبری نبود که البته زمین سر و کیفیت بد چمن کار را کمی سخت کرده بود.

* مهدی خراطی دبیر دپارتمان تیم ملی پس از چند روز امروز در حالی که گردن خود را با اتل بسته بود در تمرین حضور پیدا کرد.

* سردار آزمون که به خاطر مصدومیت دو بازی بعدی تیم ملی را از دست داده است امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد و فقط نظاره‌گر تمرینات شد.

* از ساعت ۱۱ با آغاز تمرین اوسیانو کروز دستیار سیه چرده کی‌روش به عنوان اولین نفر وارد زمین شد و پس از او بازیکنان یک به یک به زمین آمدند. بیرانوند، حاج صفی، شجاعی، امیری و پورعلی گنجی اولین نفراتی بودند که وارد زمین شده تا خود را برای تمرین آماده کنند.

* کی‌روش و پیروانی با ۱۵ دقیقه تاخیر به زمین تمرین آمدند و این درحالی بود که در غیاب آنها تمرین امروز استارت خورده بود و ملی پوشان در حال دویدن با بدنساز تیم بودند.

*بازیکنان تیم ملی مانند روز گذشته با گرمکن‌های سبز به زمین تمرین آمدند و تا پایان با همین گرمکن‌ها به کار ادامه دادند.

* به محض ورود کی‌روش سرمربی تیم ملی دقایقی با پیروانی صحبت کردند و پس از‌ آن شخصا به همراه کروز به مرکز زمین رفتند و با چیدن قیف‌ها مراحل طراحی تمرین را به عهده گرفت. سرمربی تیم ملی در این بین چند دقیقه ای را با دستیارش به صحبت پرداخت.

* ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه بازیکنان به ادامه کارهای بدنی پرداختند و استارت های بلند و کوتاه با توپ را انجام دادند.

* میلاد محمدی که روز گذشته به تمرین اضافه شده بود امروز نیز در اردو حضور پیدا کرد و با این حال جهانبخش، قوچان‌نژاد و حقیقی  در فاصله دو روز مانده به بازی با ترکمنستان از جمله غایبان بودند. هرچند که منتظری و آزمون نیز به خاطر مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند.

* تمرینات تیم ملی امروز همچون روزهای گذشته در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

* ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه و با پایان کارهای بدنی ملی‌پوشان ۵ دقیقه ای را به استراحت پرداخته و پس از آن به دو گروه قرمز و زرد تقسیم شدند و به تمرین حمله و دفاع پرداختند. در این تمرین کاوه رضایی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به ترتیب با پوشیدن کاور سفید به عنوان مهاجم هدف در بین مدافعین قرار می‌گرفتند و ۶ مدافع زردپوش باید موقعیت حمله‌ای که ۱۱ بازیکن قرمزپوش به وسیله سانتر از جناحین و نفوذ در عمق را تدارک می‌دیدند، کسب می‌کردند. در این تمرین همچنین مکانی و اخباری به ترتیب در درون دروازه قرار می‌گرفتند.

* در ابتدای این تمرین شوخی‌های اخباری و سوشا با دستیاران کی‌روش جالب توجه بود.

* علیرضا بیرانوند امروز تمرینات اختصاصی را با گاسپار انجام داد که به نظر می‌رسید این دروازه‌بان برای بازی مقابل ترکمنستان گلر اصلی تیم ملی باشد.

* کی‌روش به نسبت روز گذشته فعال‌تر شده بود و حسابی تمرینات را زیر نظر داشت و توصیه‌های لازم تاکتیکی را به بازیکنان انجام می داد که این توصیه های توسط آقاجانیان ترجمه می‌شد.

* در این تمرین گاهی میثم مجیدی و گاهی پورقاز از تمرین بیرون آمده و شاهد عملکرد همبازیان خود می‌شدند البته پورقاز چند باری در تمرین امروز مصدوم شد تا بدشانسی‌های کی‌روش در خط دفاعی ادامه داشته باشد. این بازیکن پس از مصدومیت به کنار زمین آمد و دقایقی با آزمون صحبت کرد اما در ادامه دوباره به تمرین اضافه شد.

* برخی از مربیان برای کلاس‌های مربی‌گری در کمپ حضور دارند به تمرین آمدند و تمرینات تیم ملی را از نزدیک مشاهده کردند.

* این بخش تمرین برای دقایقی از ساعت ۱۲ متوقف و پس از صحبت‌های کی‌روش برای بازیکنان دوباره ادامه یافت.

* ساعت ۱۲و ۲۰ دقیقه یک بار دیگر ملی‌پوشان دور کی‌روش جمع شده و به توصیه های او گوش فرا دادند و پس از آن به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

* تیموریان در پایان این تمرین از ناحیه دست دچار مصدومیت شد که به خاطر احساس دردی که داشت پزشک به مداوای او پرداخت و به یخ درمانی مشغول شد.

* در پایان تمرین کی‌روش دقایقی به صورت اختصاصی به صحبت با شجاعی پرداخت و از سوی دیگر به سانتر از جناحین مشغول شدند و برخی دیگر مانند دژاگه و رضایی و عزت اللهی با چیدن موانع به ضربه کاشته پرداختند. یک عده دیگر نیز با پوشیدن کاور زرد به ضربه پنالتی مشغول شدند. با وجود دو اخطاره بودن طارمی او از آماده ترین بازیکنان تیم ملی بود.

* شجاعی در دقایق پایانی زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداخت.

* پژمان منتظری در اواخر تمرین در کنار زمین حاضر شد و تمرین ملی پوشان را نظاره کرد.

* تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه به مصاف ترکمنستان خواهد رفت.
منبع: فارس

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle