دسته‌ها
ورزشی

پرسپولیس این هفته دروازه‌بان ندارد!

 طبق اعلام سازمان لیگ دروازه بان های اول و دوم پرسپولیس برای هفته دوازدهم محروم هستند و نمی توانند در بازی برابر استقلال اهواز به میدان بروند.
سازمان لیگ پس از اعلام اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تن از بازیکنان تیم پرسپولیس را به عنوان محرومان این تیم اعلام کرد. این سازمان اعلام کرد ایمان صادقی به دلیل محرومیت انضباطی حاصل از اخراج در بازی جام حذفی این تیم در برابر ذوب آهن و سوشا مکانی به دلیل محرومیت انضباطی قادر به بازی برای این تیم نیستند.

به این ترتیب پرسپولیسی ها باید در دیار مقابل استقلال اهواز نیز از دروازه بان سوم خود(مرتضی قدیمی پور) درون دروازه استفاده کنند.

لازم به ذکر است این سازمان اعلام کرده است دروازه بان اول پرسپولیسی ها یعنی سوشا مکانی در صورت کسب رضایت شاکی خود و تایید کمیته انضباطی می تواند برای این تیم به میدان برود. البته این صحبت به این دلیل مطرح شده است که سوشا مکانی به دلیل شکایت مدیرنامه های خود از حضور در بازی های پرسپولیس منع شده است.

نکته جالب در این مورد اینکه پس از مشخص شدن اخراج نادرست صادقی در بازی برابر ذوب آهن، در روزهای اخیر صحبت از بخشش وی در میان بود اما  با این اعلام، مشخص شد که این بخشش نیز منتفی است.

سرمربی سرخ پوشان نیز طی آخرین اظهار نظر خود در این زمینه به ایراد این جمله اکتفا کرده است که بازی نکردن سوشا یک جوک بزرگ است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle