دسته‌ها
ورزشی

وزیر بیطرف، پرسپولیسی شد

ادعای ناظمی در واقع روایتی از اتفاقی است که او به چشم دیده است: «محمود گودرزی، وزیرورزش و جوانان در بیمارستان بستری است و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی برای عیادت او مراجعه کرده و مراجعه او با حضور مدیران پرسپولیس و استقلال به طور همزمان مواجه شده و آنجا بود که فهمیدیم بله … وزیر بهداشت تا دلت بخواد جدا قرمزه.»

… سید حسن قاضی‌زاده هاشمی که در حال حاضر ۵۶ ساله است، یکی از موثرترین و معتبرترین وزرای کابینه تدبیر و امید است و گفته می‌شود بدون وابستگی به جناح‌های روحانی فراجناحی بودن این کابینه را نشان می‌دهد.

طرفداری و علاقه به تیم‌های ورزشی بین سیاسیون یک امر بسیار رایج است که اعلان خصوصی و عمومی آن اصلا عجیب نیست. در این میان برخی از سیاسیون سعی در پنهان کردن این دلبستگی دارند. چنانچه از ۲ رئیس جمهور گذشته ایران، یکی به پرسپولیس و دیگری به استقلال علاقمند بوده‌اند، بسیاری از دولتمردان و صاحبان مناسب حکومتی هم با روشنی از تیم‌های خاصی اعلام حمایت کرده‌اند.

به هر حال قاضی‌زاده هاشمی ۵۶ ساله، متخصص چشم پزشکی است و مدرک فوق‌تخصص قرینه دارد که به صاحبان مدرک فوق‌تخصصی پزشکی به طور عام در جامعه ما «پروفسور» گفته می‌شود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle