دسته‌ها
ورزشی

هت تریک علی دایی مقابل دوگل فردوسی پور

علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در حضور سرپرست باشگاه استقلال در بازی خیرخواهانه گلزنی کرد.
پیش از ظهر امروز تیم‌های رسانه ورزش و یاران علی دایی در حمایت از بیماران دیابتی در تالار هندبال به مصاف هم رفتند که این بازی با حاشیه‌های جالبی هم همراه بود. این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به سود یاران دایی به پایان رسید. دایی هت تریک کرد و محمود فکری و یک بازیکن دیابتی گل‌های تیم دایی را به ثمر رساندند و گل‌های تیم رسانه ورزش را عادل فردوسی پور ۲ گل، محمدحسین میثاقی و رضا ترابیان به ثمر رساندند.

*تیم رسانه ورزش متشکل از بازیکنانی نظیر عادل فردوسی‌پور، محمدحسین میثاقی و … بود. این در حالی است که در تیم یاران علی دایی بازیکنانی همانند علی دایی،‌جواد کاظمیان، پوریا پورسرخ، کریم باقری، علیرضا نیکبخت‌واحدی، بهزاد غلامپور،‌ محمود فکری، رحمان رضایی و مهرداد میناوند حضور داشتند.

*داور این بازی علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان بود.

* بهرام افشارزاده و علی دایی خوش و بش گرمی کردند.

*بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال با حضور در تالار هندبال این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

*هوادارانی که در تالار هندبال حضور داشته و این بازی را از نزدیک تماشا کردند در لحظاتی از بازی مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

*زمانی که علی دایی در این بازی گل زد گزارشگر بازی عنوان کرد که گلزنی دایی همه را به یاد گلزنی‌های وی در تیم ملی فوتبال انداخت.

*چند تن از مبتلایان به بیماری دیابت در ابتدای بازی به زمین رفته و بازی کردند که پس از دقایقی تعویض شدند و از بیرون بازی را تماشا کردند.

*تماشاگران حاضر در تالار هندبال چهره‌ها و ستاره‌های حاضر در این بازی را بارها مورد تشویق قرار دادند.

* علی دایی در ابتدای بازی قبول نکرد که کاپیتان باشد و با اصرار سایر بازیکنان یاران دایی در نهایت بهزاد غلامپور کاپیتان شد.

* در نیمه دوم علیرضا نیکبخت واحدی به جای بهزاد غلامپور درون دروازه ایستاد. سپس مهرداد میناوند درون دروازه ایستاد که از فردوسی‌پور چیپ خورد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle