دسته‌ها
ورزشی

MSN با ستاره های بارسلونا در فینال

بارسلونا به همراه لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارس به دنبال کسب پنجمین جامش در سال ۲۰۱۵ است.

به نقل از مارکا، بارسلونا امروز (یکشنبه) و از ساعت ۱۴ در فینال جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها به مصاف ریورپالاته می‌رود. در تمرینات روز گذشته آبی‌اناری‌ها، نیمار و لیونل مسی که در بازی‌های قبل به خاطر آسیب دیدگی در ترکیب تیمشان حضور نداشتند، به همراه دیگر بازیکنان تمرین کردند.

لوییس انریکه شرایط هر دو بازیکن را خوب توصیف و اعلام کرد به حضورشان در فینال خوش‌بین است. انریکه دقایقی پیش از شروع بازی برای حضور این دو بازیکن در ترکیب، تصمیم خواهد گرفت. اگر اتفاق خاصی نیفتد، MSN از ابتدا در دیدار نهایی حاضر خواهند شد.

حضور نیمار تقریبا قطعی است چون دوران تلاشش را پشت‌سر گذاشته است. نیمار هشتم دسامبر آسیب دید و سه بازی بارسلونا مقابل تیم‌های بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا، دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا و گوانگژو چین در نیمه نهایی جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها را از دست داد. این موضوع اما درباره مسی متفاوت است. مهاجم آرژانتینی بارسلونا خوش‌بین و مشتاق است که در فینال به میدان برود.

مسی دیدار نیمه نهایی جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها را به خاطر سنگ کلیه از دست داد و پس از دفع سنگ، حال مسی به نظر خوب می‌رسد و می‌تواند بازی کند.

 

تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle