دسته‌ها
ورزشی

رونالدو یک ماشین‌ است ولی مسی هنرمند

ریو فردیناند که به مدت ۶ فصل در منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو هم تیمی بود، در مصاحبه جدید خود به تمجید از وی و همچنین لیونل مسی پرداخت.
به گزارش “ورزش سه”، جهان فوتبال چند سالی است که به دو قطبی رونالدو و مسی تبدیل شده و هرکدام از این دو نابغه، بخش اعظمی از هواداران فوتبال را به خود اختصاص داده اند.

ریو فریدناند در مصاحبه با FA TV در مورد این دو فوق ستاره گفت:”بهترین توصیفی که در مورد مسی می توان داشت این است که او را نابغه بخوانیم. او یک هنرمند واقعی است. او ریزاندام است. اگر شما بخواهید یک فوتبالیست بسازید؛ مسلما رونالدو را خواهید ساخت؛ با این حال مسی توانسته با تلاش زیاد بر این نقص خود غلبه کرده و کارهای محیرالعقولی در زمین فوتبال انجام بدهد.

رونالدو مثل یک ابرماشین است. مسی شاید طبیعی تر از رونالدو باشد؛ چون استعدادهای فوتبالی را از بدو تولد در خود داشته ولی رونالدو با تمرینات و ممارست زیاد توانسته از خود یک سوپراستار بسازد. شما فکر می کنید رونالدو روز اولی که به یونایتد پیوست مثل الان خودش بود؟ خیر؛ او نه مثل الان شوت می زد و نه قدرت فعلی گلزنی خودش را داشت.
شوت های او پرقدرت بود ولی ممکن بود توپش به هر جایی برود. باید خوشحال باشیم که در دوره ای زندگی می کنیم که می توانیم نمایش این دو نابغه را هر هفته به تماشا بنشینیم.”

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle