دسته‌ها
جهان سیاسی

آمریکا : گزارش آژانس راه را برای لغو تحریم ها هموار می کند

وال استریت جورنال :دولت آمریکا از گزارش آژانس استقبال کرد/ واشنگتن پرونده هسته ای ایران را می بندد
ایرنا – دولت آمریکا از گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های گذشته ایران استقبال و تاکید کرد که این گزارش راه را برای ز هموار می کند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه وال استریت جورنال ،دولت باراک اوباما روز چهارشنبه از گزارش آژانس استقبال کرد و گفت که این گزارش راه را برای لغو تحریم های اقتصادی ایران تا ماه ژانویه (دی / بهمن) هموار می کند.
برخی رسانه ها اعلام کردند که مارک تونر یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت که گزارش امانو پرونده ابهامات هسته ای ایران را می بندد.
وال استریت جورنال پیش از این نیز به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داده بود که هرگونه یافته های آژانس لغو تحریم ها علیه ایران را با مشکل رو به رو نمی کند.
گزارش مدیر کل آژانس در خصوص مبحث ادعایی «ابعاد نظامی احتمالی» (PMD) برنامه هسته ای ایران که مقام های جمهوری اسلامی ایران از آن به عنوان موضوعات گذشته و حال (PPI) یاد می کنند، روز چهارشنبه به شورای حکام آژانس ارائه شد.
مدیر کل آژانس در این گزارش تاکید کرد که پس از پنج ماه تحقیقات به این نتیجه رسیده که پس از سال ۲۰۰۹ «شواهد معتبری» از فعالیت های نظامی مرتبط با برنامه هسته ای در ایران وجود نداشته است.
سید عباس عراقچی رییس ستاد پیگیری اجرای برجام نیزگزارش ارزیابی نهایی آژانس از مسائل گذشته را نشانه صلح امیز بودن برنامه ایران ارزیابی کرد و گفت: اکنون نوبت ۱+۵ است که موضوع را در شورای حکام ببندند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle