دسته‌ها
جهان سیاسی

پوتین: مخالفان سوری آماده عملیات علیه داعش با پشتیبانی هوایی روسیه هستند

 رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی پس از برگزاری نشست گروه ۲۰ در ترکیه اعلام کرد، مخالفان سوری اعلام آمادگی کرده‌اند در صورتی که روسیه از آنها پشتیبانی هوایی به عمل آورد دست به عملیات علیه داعش بزنند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی که بعد از اجلاس گروه ۲۰ در آنتالیای ترکیه مطرح کرد، گفت، روسیه به ارائه مدارک مربوط به تامین مالی تروریسم از جانب تاجرانی متعلق به ۴۰ کشور جهان که حتی برخی از آنها متعلق به کشورهای عضو گروه ۲۰ بوده‌اند، پرداخته است.

رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد، این کشور همچنین برخی تصاویر ماهواره‌ای و هوایی را ارائه کرده که نشان‌دهنده ابعاد تجارت نفتی که از جانب گروه تروریستی داعش انجام شده، بودند.

پوتین بعد از نشست گروه ۲۰ به خبرنگاران گفت: من برخی تصاویری که از هوا و فضا گرفته شده بودند را به همکارانمان نشان دادم که به وضوح حجم واقعی بازار غیرقانونی تجارت نفت و محصولات پتروشیمی از سوی داعش را نشان می‌دادند.

رئیس جمهور روسیه همچنین خاطر نشان کرد، مخالفان سوری به روسیه اعلام آمادگی کرده‌اند در صورتی که از آنها پشتیبانی هوایی به عمل آورد، علیه داعش دست به عملیات بزنند.

پوتین گفت، روسیه در جنگ علیه تروریسم به حمایت آمریکا، عربستان و ایران احتیاج دارد.

وی افزود: اکنون زمان آن نیست که بحث کنیم چه کسی در جنگ علیه داعش موثرتر عمل می‌کند. آنچه که ما نیاز داریم تقویت و تحکیم تلاش‌هایمان در این جنگ است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle