دسته‌ها
VIRLAN حوادث داعش سیاسی

سخنان تکان دهنده زن نجات یافته از دست داعش

یکی از زنان عراقی که از چنگال تروریست‌های داعش نجات یافته است، پرده از جنایت هولناک تروریست‌ها در حق دختر و همسرش برداشت.

به گزارش ویرلن به نقل از سومریه نیوز، این زن که از ترس تروریست های داعش و مشکلاتی که ممکن است از این پس برای او ایجاد شود با نام مستعار، ” نورهان محمد ” نامیده شده ، از روزی که از دست تروریست‌های داعش به شکل عجیبی نجات یافت، به علت از دست دادن دختر و همسرش، سیاه برتن کرده و همواره گریه و زاری می‌کند.

نورهان می‌گوید یورش وحشیانه تروریست‌های داعش به نینوا و صلاح الدین در سال۲۰۱۴، پیامدهای هولناک و بی سابقه‌ای چون مرگ هزاران انسان بی‌گناه و تعرض به شمار زیادی از زنان و دختران داشت و این وضع همچنان ادامه دارد.

نورهان زنی در حدود پنجاه ساله است که در سخنان خود از لحظه ربوده شدن همسرش، به آتش کشیده شدن منزلشان با ادعای مرتد بودن و شنیدن فریادهای دخترش درحالی که از سوی تروریست‌های داعشی مورد تعرض واقع شد و جان باختن دخترش در اثر این تجاوزات، سخن می‌گوید و تاکید می‌کند، باورکردنی نیست کسی ذره‌ای ایمان به خداوند داشته باشد و به خود جرات بدهد به زن ناتوانی چون او و دخترش تجاوز کند.

وی با بیان این که افراد داعش خانه‌های ما را به آتش کشیدند و عشایر جبور را مرتد توصیف می‌کردند زیرا جبوری‌ها حاضر به کمک به تروریست‌ها  نبودند، افزود: همسرش را ساعت ۳ بامداد به زور با خود بردند، دندان‌های پیش او را شکستند زیرا دو تن از آنها را شناخته بود و به آنها التماس کرد که رهایش کنند، اما تروریست‌ها نه تنها مردان را رها نکردند بلکه به زور وارد منزل شده و به جستجوی دخترها پرداختند.

وی در ادامه گفت: روز دوم حمله تروریست‌ها، به سوی جاده بین العلم و تکریت حرکت کردیم، تروریست ها چند دختر از خانواده‌هایی را که همراه ما بودند را ربودند و به مکانی نامعلوم بردند و ما همچنان به مسیر خود ادامه دادیم به امید این که بتوانیم با خودرویی به کرکوک برویم؛ ناگهان ۶ خودرو متعلق به تروریست‌ها ما را محاصره کردند و در حالی که به شکل عجیبی در جستجوی دختران جوان بودند، از دین و اعتقادات افراد سوال می‌کردند.

نورهان نورهان درحالی که اشک می ریخت افزود: عناصر مهاجم داعش تابعیت عراقی، افغانی و خارجی داشتند. عناصر داعش در حالی که اقدام به تقسیم دختران کردند با خود از حور العین سخن می‌گفتند. یکی از  تروریست‌ها به صورت وحشیانه به او تعرض و لباس هایش را پاره کرد.

وی افزود: عناصر دیگری از تروریست ها به دختر بزرگش حمله کردند و با ضرب و شتم شدید او را به اتاق تعرض و تجاوز بردند که وی به همراه چند دختر دیگر بر اثر شدت خونریزی ناشی از تعرض وحشیانه جان خود را از دست دادند.

نورهان می‌گوید: پس از تعرض و ضرب و شتم، یکی از عناصر داعش که اهل الحویجه بوده نزد آنها آمد و وقتی متوجه شد آنها اهل کرکوک و ترکمان هستند، پس از مدتی آنها را از زندان آزاد کرد.

“شنای قره ناز” زن فعال ترکمان نیز در این خصوص گفت: جنایت هولناک عناصر داعش  در حق شهروندان، لکه ننگی است بر پیشانی آنها  و تاریخ هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

وی تاکید می کند که مساله نورهان تنها یکی از هولناک ترین جنایت های تروریست های داعش در حق بشریت است و سازمان نجات ترکمان‌ها برای رساندن این موضوع به گوش مجامع بین المللی تلاش خواهد کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle