دسته‌ها
VIRLAN پربحث ترین اخبار سیاسی

حمید رسایی: فتنه اکبر در راه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که شورای رهبری را مطرح می کنند دنبال ایجاد تزلزل در اذهان مردم هستند لذا باید بدانیم که فتنه ۸۸ پایان فتنه ها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رسایی پنجشنبه شب در مراسمی که به مناسبت سالروز ۹ دی ماه با عنوان «دروازه های نفوذ» در مسجد ولایت قزوین برگزار شد اظهارداشت: هنوز عده ای هستند که می گویند به چه دلیل همچنان باید این روز را گرامیداشت مگر فتنه تمام نشده است که در جواب باید گفت شاید فتنه سال ۸۸ به پایان رسیده اما فتنه های دیگری در پیش است که باید مراقب باشیم.

وی اضافه کرد: باید آنچه در فتنه ۸۸ رخ داد را به مردم بازگو کنیم تا جوانان هم بدانند چه کسانی در این روز علیه ولایت شعار دادند و اصل ولایت فقیه را زیر سوال بردند تا ایران نیز سرنوشت عراق و سوریه و دیگر کشورهای بحران زده را پیدا نکند.

رسایی یادآورشد: امروز باید ۹ دی ماه را که رهبری از آن به عنوان ایام الله یاد کردند را به یاد مردم بیاوریم تا شعارهای «تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته» را فرتموش نکنند و بدانند چه کسانی برای کشور مشکل ساز شدند.

وی بیان کرد: در عاشورای سال ۸۸ عده ای از دوستداران حسینی به خیابانها آمدند تا از ولایت و امام حسین(ع) دفاع کنند و در برابر کسانی که ولایت را زیر سوال بردند و در عاشورا کف و سوت زدند و پرچم حسین را آتش زدند بایستند و نگذارند کشور آسیب ببیند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باید مردم بدانند در فتنه ۸۸ فرزند نامحرمی که امروز در زندان است به اراذل و اوباشی که از زندان آزاد شده بودند سه میلیون تومان داد تا در تهران آتش بازی و در رسانه های غربی جنجال کنند که اینها مخالفان نظام هستند و در همین شرایط برخی بیانیه دادند که چرا با این افراد برخورد می کنید.

وی اظهارداشت: چه کسی به فتنه گران هویت داد و از آنها حمایت کرد، قبل از ۹ دی در دانشگاه عکس امام را آتش زدند و کسانی که می گفتند ما خط امام هستیم از اینها حمایت کردند و در رسانه های غربی شعارهای «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» سردادند مگر می شود ادعای خط امامی داشت و از آشوبگر دفاع کرد.

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی گفت: برخی از کسانی که از دیوار لانه جاسوسی بالا رفته بودند قلب خود را آنسوی دیوار جاگذاشتند و امروز از مشهد به عنوان اصلاح طلب برای مجلس نام نویسی می کنند در حالی که خیلی از این آقایان درس خوانده انگلیس هستند.

آموزه های دینی می گوید به سرنوشت مسلمانان حساس باشیم

وی تصریح کرد: ۳۷ سال است ملت فهیم ایران شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا و حمایت از فلسطین سرداده اند اما در این جریانات عده ای گفتند «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» و من می گویم هر کس این حرف را میزند غلط گفته است.

رسایی بیان کرد: این که به مسلمانی کمک کنیم یک اعتقاد قرآنی است و در اسلام به من چه و به تو چه نداریم مگر عزت ما از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) و ائمه نیست پس چرا باید به سرنوشت برادران مسلمان خود در یمن، لبنان، فلسطین، عراق و سوریه بی تفاوت باشیم.

وی افزود: کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان سردادند» و دستبند سبز بستند امروز از سردار سلیمانی و شهدای حرم در ظاهر حمایت کرده و فکر می کنند ما گذشته را فراموش کرده ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: شما که بدون سلام و السلام به رهبری نامه نوشتی و قبل از همه در سایتها منتشر کردی مگر خودتان با همین شورای نگهبان و همین صندوقها رئیس جمهور و رئیس مجلس نشدید که بعدها همه چیز را زیر سوال بردید.

رسایی بیان کرد: در فتنه برخی انسانهای موجه، اصلاح طلب و حتی اصولگرا سکوت کردند و برخی دو پهلو صحبت کردند و شفاف حرف نزدند و زمانی که یک آقایی خواست در خطبه های نماز حاضر شود رسانه ها تبلیغ کردند تا همه به نماز جمعه بیایند و با کفش نمازخواندند و آن آقا در نماز گفت اگر مردم نخواستند امیرالمومنین هم باید کنار بود و شبهه ایجاد کردند باید پرسید چرا وقتی امروز مردم شما را نمی خواهند کنار نمی روید و خود را دوباره مطرح می کنید.

 فضای مجاری اخلاق را نشانه گرفته است

وی با انتقاد از ابتذال فضای مجازی گفت: این فضای مجازی که اخلاق را نشانه گرفته است شاید چیزهای خوبی هم داشته باشد اما آسیب رسان است و اگر در گذشته یک جوان وارد اجتماع می شد یک چاقوی تیز در سر راهش بود که می توانست وی را زحمی کند امروز هر جوانی که پا به اجتماع می گذارد با ۲۰۰ چاقوی سمی در فضای مجازی روبرو می شود.

رسایی تصریح کرد: در فضایی که هنوز پیکر شهدا می آیند و خانواده ها داغدار فرزندان خود هستند برخی غیرت دینی و هویت خود را گم کرده اند و آمریکا هم همین را می خواهد و نگران افکار و اندیشه های حسینی است.

اسلام آمریکایی روزنه نفوذ دشمن است

وی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مشخص شده هر جا اسلام ناب محمدی بوده نفوذ امکان نداشته و هر جا اسلام آمریکایی بوده دشمنان براحتی نفوذ کرده و اهداف خود را پیاده کرده اند به همین دلیل آمریکا هرگز از اسلام عربستان نگرانی ندارد چون اسلام آنها هویت ندارد و مخالف استکبار و کفر نیست.

رسایی با انتقاد از کسانی که از جدایی دین از سیاست حرف می زنند گفت: هیج یک از امامان ما به مرگ طبیعی و بیماری از دنیا نرفتند بلکه همه توسط حاکمان جور شهید شدند که این موضوع نشان می دهد دین و سیاست با هم است و جدایی آن معنا ندارد.

وی گفت: امروز باید غیرت دینی و هویت اسلامی داشت وگرنه فرقی نمی کند از بیت امام باشی یا از جای دیگر زیرا گاهی نفوذ با ریش و نماز و ظاهر دینی و اسلامی و از طریق افراد سر شناس و شناسنامه دار است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برخی افراد تاثیرگذارند و رفتار آنها پیامد دارد وقتی آقای ظریف با اوباما دست می دهد جای سوال دارد چطور وزیران خارجه ما در ۳۷ سال گذشته یک بار هم با سران آمریکا روبرو نشدند اما شما به یکباره با آنها روبرو شده و دست دادید.

رسایی بیان کرد: وقتی با کری قدم میزنید در واقع این پیام داده می شود که آمریکا می گوید ای حزب الله لبنان، حماس و نیجریه، بزرگان را که پای میز مذاکره آوردیم دیگر شما چه کسی هستید و این همان نفوذ است.

وی  خطاب به کردم اظهارداشت: مردم به راحتی به افراد اعتماد نکنید، مراقب باشید و اگر افراد عوض شدند و از مسیر درست نرفتند شما هم نظرتان را عوض کنید.

فتنه اکبر در راه است/ هوشیار باشید

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی گفت: فتنه های قبلی تمام شده اما فتنه های جدید در راه است که مهمترین آن فتنه اکبر است و نباید بگذاریم این فتنه ها به ما آسیب برساند.

وی اضافه کرد: امروز هیچ کشور اسلامی امنیت ندارد و حتی آمریکا با آنهمه ادعا قادر نیست مسائل امنیتی خود را حل کند اما ایران اسلامی به واسطه داشتن ولایت و رهبری بالاترین امنیت را دارد که خدا را شکرگزاریم.

رسایی یادآورشد: دشمنان به چند دلیل نمی توانند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند که مهمترین علت آن داشتن ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد: دشمنان تنها راه نفوذ خود را ضربه زدن به ولایت فقیه می دانند اما داشتن رهبری با تقوی که زاهد و بی تفاوت به دنیاست و نیز مجتهدی با مدیریت بالا موجب شده تا از همه مشکلات عبور کنیم.

رسایی تصریح کرد: امروز «فتنه اکبر» در راه است و عده ای می گویند باید بر رهبری نظارت شود و این موضوع به گونه ای مطرح می شود تا مردم تصور کنند تاکنون چنین چیزی نبوده و همه مشکلات ناشی از آن است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این «فتنه بزرگ» می خواهند در اعتقادات، افکار و ذهن مردم تاثیر منفی بگذارند در حالی که رهبر انقلاب خودشان ۲۰ سال قبل هم گفتند نظارت صورت گیرد اما همین فتنه باز هم موضوع شورای رهبری را هم مطرح کرد تا شبهه ایجاد کند.

وی بیان کرد: تنها فایده این حرف ایجاد تزلزل در جامعه است لذا هشدار می دهیم که مراقب «فتنه اکبر باشید» و نگذارید به جایگاه ولایت آسیبی برسد زیرا رهبری حافظ اصلی نظام است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle