دسته‌ها
خرید اینترنتی داعش سیاسی

دستگیری زنان داعشی !

نیروهای امنیتی مصر در استان سینای شمالی یک گروه از زنان وابسته به گروه شبه نظامی “انصار بیت المقدس” وابسته به داعش را که در انفجارهای این شبه جزیره دست داشته‌اند، دستگیر کردند.
این گروه وابسته به داعش شامل پنج زن بود که در شهر رفح فعالیت می‌کردند.

طبق اظهارات برخی منابع امنیتی در پی اقدام یکی از زنان عضو این گروهک در کارگذاشتن بمبی در یکی از خودروهای زرهی متعلق به ارتش در مقابل بیمارستان رفح یک افسر کشته و دو سرباز زخمی شدند.

منابع مذکور افزودند طبق اطلاعات دستگاه‌های امنیتی گروه تروریستی انصار بیت المقدس برای انجام برخی عملیات‌های تروریستی شروع به استفاده از زنان کرده است.

طبق اطلاعات به دست آمده، این گروهک مسئول جذب دختران و زنان به این گروه بود.

همچنین زنان بازداشت شده اعتراف کردند یک گروهک زنانه وابسته به داعش را در رفح و شیخ زوید تشکیل و چندین انفجار را تاکنون انجام داده‌اند.

همچنین دیگر شبکه‌های خبری از کشته شدن یک سرباز مصری در جریان عملیات نظامی ارتش این کشور در روستای “زرع الخیر” در جنوب شهر العریش خبر دادند. این منطقه از حدود دو سال قبل شاهد درگیری‌های شدید با افراطی‌هاست.

نیروهای امنیتی مصر در سیناء حملات شدیدی را علیه افراطی‌های مسلح آغاز کرده‌اند و تاکنون حملات این افراطی‌ها منجر به کشته شدن صدها تن از نیروهای پلیس و ارتش شده، این درگیری‌ها پس از برکناری محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده مصر در ژوئیه ۲۰۱۳ شدت یافت.
منبع: خبرگزاری ایسنا
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle