دسته‌ها
جهان سیاسی

قبل از حمله روسیه به اعراب باید به جنگ یمن پایان دهید

 یک استاد علوم سیاسی کویتی :

قبل از حمله روسیه به اعراب باید به جنگ یمن پایان دهید

بر اساس این سه دلیل که احتمال حضور روسیه در یمن را زیاد می کند، بنده کشورهای عربی همپیمان در جنگ یمن به رهبری عربستان سعودی را توصیه می کنم که قبل از اینکه از سوی روسیه مورد حمله قرار بگیرند، به جنگ یمن پایان دهند.
«عبدالله النفیسی» استاد دانشگاه های کویت و کارشناس سرشناس مسائل جهان عرب و بین الملل، طی اظهاراتی نسبت به ادامه جنگ یمن هشدار داد.

وی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش در سایت تویتر، نوشت: ایران تمایل زیادی دارد که روسیه دخالت نظامی در یمن کند تا وزنه به طور صد در صد به نفعش و علیه ائتلاف (کشورهای همپیمان شده برای حمله به یمن) بچرخد.

النفیسی همچنین افزود: تظاهرات اخیر حوثی ها و طرفدارانشان مقابل سفارت روسیه در صنعا و درخواست کردن از این کشور برای دخالت در یمن، نشان دهنده این موضوع است. همچنین به استقبال پذیرفتن «علی عبدالله صالح» رئیس جمهور سابق یمن توسط سفیر روسیه در صنعا، از دیگر نشانه ها و علائم این مسأله است.

این استاد دانشگاه کویتی در ادامه گفت: اما سومین نشانه احتمال حضور روسیه در جنگ یمن، اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است که گفته بود “روسیه آمادگی دارد برای حمایت از شهروندان و منافع روسیه در یمن، وارد این کشور شود”.

عبدالله النفیسی افزود: بر اساس این سه دلیل که احتمال حضور روسیه در یمن را زیاد می کند، بنده کشورهای عربی همپیمان در جنگ یمن به رهبری عربستان سعودی را توصیه می کنم که قبل از اینکه از سوی روسیه مورد حمله قرار بگیرند، به جنگ یمن پایان دهند.

منبع: شیعه آنلاین

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle