دسته‌ها
جهان سیاسی

اعزام خانواده حجاج ایرانی دفن شده در مکه به عربستان

 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طبق توافقی که با عربستان سعودی صورت گرفته، دو نفر از خانواده هریک از جان‌ باختگان ایرانی حادثه منا که در مکه دفن شدند، برای حضور بر مزار عزیزانشان عازم کشور عربستان می‌شوند.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت شناسایی حجاج ایرانی مفقود در حادثه منا اظهار کرد: کمیته تفحص به صورت جدی پیگیر شناسایی مفقودان ایرانی حادثه مناست و همچنان از ۱۹ نفر از زائران ایرانی اطلاعاتی در دست نداریم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس قولی که وزارت بهداشت عربستان سعودی داده، روز دوشنبه هفته جاری، اخرین وضعیت تطبیق DNA خانواد‌ه زائران مفقود شده، اعلام می‌شود.

اوحدی با بیان اینکه از مجموع جان‌باختگان ایرانی حادثه منا که در مکه مکرمه دفن شده‌اند، ۵افزون بر ۵۰ درصد خانواده رضایت داده‌اند عزیزانشان در همان جا به خاک سپرده شوند و نبش قبر نشوند افزود: طبق توافقی که با طرف سعودی داشتیم، از هر خانواده برای دو نفر ویزا صادر می‌شود تا بتوانند به مزار عزیزان‌شان در مکه بروند.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هچنین در صورتی که تا هفته آینده وضعیت زائران مفقود، مبهم باقی بماند، از هر خانواده دو نفر به عربستان اعزام می‌شوند تا روند شناسایی مفقودان سریع‌تر انجام شود .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle