دسته‌ها
جهان سیاسی

اروپایی ها علاقه ای به ادامه تحریم ایران ندارند

تهران – ایرنا – یک اندیشکده آمریکایی در آستانه «روز اجرای برجام» و لغو برخی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که برخی مقامات و فعالان اقتصادی اروپا علاقه ای به ادامه تحریم های غیرهسته ای ایران ندارند.
به گزارش پایگاه اینترنتی اندیشکده آمریکایی «موسسه واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک» رئیس دفتر اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا به اروپا رفته است تا درباره تلاش های مشترک مالی ضدتروریسم بحث و گفت وگو کند.
مقام های وزارت خزانه داری آمریکا بدون شک به میزبان های اروپایی خود لزوم ادامه برخی تحریم های ایران را گوشزد خواهند کرد، اما برخی مقام ها و فعالان اقتصادی اروپا علاقه ای به شنیدن این پیام آمریکا و ادامه تحریم ها ندارند.
«متیو لویت» مدیر برنامه اطلاعات و ضدتروریسم موسسه واشنگتن در ادامه این گزارش می افزاید: در چند ماه گذشته سرمایه گذارهایی از اروپا و آسیا در جست و جوی فرصت های تازه سرمایه گذاری به تهران هجوم برده اند.
این در حالی است که مقام های وزارت خزانه داری آمریکا پیام دوگانه ای ارسال می کنند؛ آنان از یک سو می گویند که آمریکا آماده اجرای تعهدات خود در خصوص تخفیف تحریم ها در ارتباط با اجرای «برجام» هستند اما تاکید می کنند که بسیاری از تحریم های آمریکا علیه ایران در ارتباط با موضوعات دیگر به قوت خود باقی خواهند ماند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle