دسته‌ها
اقتصادی

پول ساز ترین شغل ها در منزل

 مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان تهران با اشاره به ظرفیت نوین اشتغال در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی گفت: شناسایی مشاغل جدید مهارتی، آموزش های تقاضامحور متناسب با بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های فعالیت فنی و حرفه ای است.

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،با اشاره به ظرفیت نوین اشتغال در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی گفت:در صورتی که به سمت آموزش های مهارتی و کاربردی در سطح کشور پیش رویم و جوانان را به این سمت سوق دهیم قطعاً بیکاری کاهش پیدا می‌کند و مراکز کسب و کار به رونق می رسند.

 وی درباره رشته های آموزشی بازار محور خبر داد و گفت:قالی بافی، تراش سنگ های قیمتی، طلا و جواهرسازی، پرورش ماهی های زینتی، ورمی کمپوست، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، فناوری اطلاعات، جواهرسازی مهره ای، عروسک دوزی، صنایع چرم، منبت و معرق، شیرینی پزی و آشپزی، طراحی میوه، سبد بافی، سفالگری از جمله رشته های آموزشی بازار محور است.

خانپوربا بیان اینکه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از جمله مشاغلی است که حداقل هزینه را لازم دارد گفت:نزدیکی فرهنگی، جغرافیایی، وجود سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی متنوع در ایران به همراه آموزش های به روز فنی و حرفه ای و ذوق و هنر بالای جوانان ایرانی از جمله امتیازات کشور در این صنعت است.برای توسعه این صنعت می‌توان با ایجاد کارگاه‌های کوچک و بزرگ در شهرهای مختلف با هزینه‌ای اندک اشتغالزایی کرد.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان تهران گفت:توسعه مهارت های فنی و حرفه ای، شناسایی مشاغل جدید مهارتی، آموزش های تقاضامحور متناسب با بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار  از اولویت های فعالیت فنی و حرفه ای  است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle