دسته‌ها
VIRLAN فرهنگ و هنر هنری

بنیامین بازیگر می‌شود؟

سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ درباره حضور این خواننده در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» گفت: مدتی است که در فضاهای مجازی مطرح شده که بنیامین بهادری قرار است در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی بازی کند و همچنین اخباری مبنی بر قطعیت حضور این خواننده در این فیلم سینمایی مطرح می شود که باید تاکید کنم این حضور هنوز قطعی نشده است.

وی با بیان این مطلب که مذاکرات اولیه برای حضور این خواننده انجام شده است، بیان کرد: مذاکرات اولیه برای بازی بنیامین بهادری برای بازی در فیلم «سلام بمبئی» انجام شده اما حضور این خواننده هنوز به قطعیت نرسیده است و در صورت تحقق یافتن شرایط دو طرف، بنیامین بهادری در این فیلم سینمایی بازی خواهد کرد.

مدیر برنامه های بنیامین بهادری یادآور شد: در صورت فراهم شدن شرایط همکاری، بنیامین بهادری نخستین تجربه سینمایی خود را با این فیلم کسب خواهد کرد و در نقش برادر محمدرضا گلزار با او همبازی خواهد شد.

احمدی در پایان تاکید کرد: بنابراین اخباری مبنی بر قطعیت حضور این خواننده در فیلم «سلام بمبئی» صحت ندارد و در صورت پذیرفته شدن شرایط دو طرف، حضور بهادری در این فیلم را رسما اعلام می کنیم.

فیلم «سلام بمبئی» پروژه مشترک سینمای ایران و هند است و قربان محمدپور نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی را به عهده دارد .حضور محمدرضا گلزار، دیا میرزا و بهروز چاهل به عنوان بازیگر در این پروژه سینمایی قطعی شده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle