دسته‌ها
گوناگون

احتمال آبگرفتگی و وقوع سیل در ۵ استان جنوبی

با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور،غالب نقاط کشور از بارش بهره مند می شوند که به موجب آن آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها نیز دور از انتظار نمی باشد.
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور اذعان نمود: به سبب فعالیت این سامانه طی دو روز آینده در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس و سواحل غربی دریای خزر بارش باران در ارتفاعات بارش برف و در پاره ای نقاط مه غلیظ پیش بینی می شود.

وی افزود: بخش جنوبی این سامانه امشب از جنوب وارد می شود و از سه شنبه تا پنج شنبه در جنوب و جنوب شرق کشور موجب شکل گیری فعالیت های شدید تندری شده و در برخی نقاط استان های بوشهر، فارس، هرمزگان، بخش جنوبی کرمان گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: از اواخر وقت دیروز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و اختلال در تردد جاده ای در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، ارتفاعات البرز و در استان لرستان با رگبار و رعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن مسیل ها پیش بینی شده بود.

احد وظیفه با بیان این که دامنه فعالیت این سامانه سه شنبه به نواحی شرق و شمال شرق کشور می رسد، تشریح کرد: سه شنبه ۹۴/۰۸/۱۹ در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، غرب کرمانشاه، زنجان، لرستان و ارتفاعات البرز در استان های قزوین و البرز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود. وی افزود: به سبب بارش شدید و رگباری باران، رعدوبرق و وزش باد در استان های فارس، بوشهر، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی کرمان و هرمزگان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص نحوه بارش در روز چهارشنبه گفت: در این روز به تدریج در شمال غرب و غرب بارش قطع خواهد شد و محدود به سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز خواهد بود و بارش شدید و رگباری باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در جنوب و شرق فارس، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب بوشهر که احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش بینی می شود.
 
دمای هوای تهران هم اکنون ( ساعت ۶:۱۵ صبح سه شنبه) ۱۲ درجه بالای صفر است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle