دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

گن بعد از لیپوماتیک

استفاده از گن پس از جراحی لیپوماتیک

به گزارش ویرلن، در لیپوماتیک از امواج اینفراسونیک که دارای فرکانس کمتر از ۲۰ هرتز می باشد استفاده می شود که بکارگیری  امواج با این طول موج سبب شده که این دستگاه از بی خطرترین و بی عارضه ترین روش تخلیه چربی ها از بدن شناخته شود .

لاغری با لیپوماتیک توسط سازمان دارو و غذا تایید شده است و در این روش زمانی که به بافتی به غیر از چربی برسد متوقف شده بنابراین به سایر بافت های بدن آسیبی نمی رساند این روش مانند سایر روش نیازمند مراقبت های می باشد ، یکی از این مراقبت ها استفاده از گن است که در این مقاله به شرح دلیل اینکه باید پس از لیپوماتیک از گن استفاده بنماییم می پردازیم .

راهنمای خرید گن پس از لیپوماتیک :

از مهم ترین کارهای که باید پس از عمل لیپوماتیک انجام شود استفاده از گن می باشد ، استفاده از گن پس از عمل لیپوماتیک موجب می شود که اطمینان از بهبودی مناسب پس از عمل شود .

براساس آماری که بدست آمده است اشخاصی که پس از عمل لیپوماتیک از گن استفاده نموده اند نسبت به اشخاصی که از گن استفاده نکرده اند از عمل خود راضی تر بوده و نتیجه بهتری را از این روش گرفته اند .

لیپوماتیک

چرا استفاده از گن پس از عمل به ما کمک می کند ؟

لیپوماتیک سبب حذف چربی های اضافه در ناحیه زیر پوستی می شود که این چربی ها ما بین پوست و عضله می باشند ، پس از برداشت چربی لایه پوست بلافاصله به ناحیه عضلات زیرین نمی چسبد ، بلکه به جای ناحیه ای که قبلا چربی بوده است یک مایع فضا را پر می کند ، استفاده از گن ها بعد از عمل موجب می شود که به نقاط لیپوماتیک شده فشار بیایید به طوری که سبب پراکنده شدن مایع شود و پوست به آسانی بتواند به ناحیه زیر عضلات بچسبد .

استفاده از گن پس از جراحی لیپوماتیک

استفاده از گن ها فقط جنبه زیبایی ندارد بلکه کمک می نماید تا خطرات احتمالی که ممکن است پس از حذف چربی ها رخ دهد کاهش دهد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

استفاده از گن ها سبب شده که گردش خون افزایش یابد .
به ترمیم پوست کمک می نمایید .
کاهش ساخت مایعات و میزان تورم.
کمک به نگه داشته شدن بخیه ها و پانسمان ها در محل خود .

چه گنی را پس از عمل لیپوماتیک انتخاب نماییم :

هدف از استفاده از گن بعد از عمل لیپوماتیک ایجاد نمودن فشار به شکل مداوم و ثابت به ناحیه جراحی شده می باشد جهت تخلیه نمودن مایعات می باشد که انتخاب گن نیازمند رعایت یکسری از موارد می باشد که در زیر به آنها اشاره می نماییم :

گن باید هم اندازه بیمار باشد و بیمار باید گنی را انتخاب نمایید که نه بسیار آزاد باشد نه بسیار تنگ باشد .
گن انتخابی باید در بدن شخص راحت باشد و موجب از بین بردن آرامش بیمار نشود .
گن باید دارای کیفیت مناسب باشد .
گن انتخابی باید فشار مناسبی را به ناحیه جراحی شده وارد نماید .
گن باید به گونه ای باشد که بیمار به راحتی بتوانند از آن استفاده نماید .

به بیماران توصیه می شود که تا دو ماه پس از جراحی لیپوماتیک از گن استفاده نمایند .

منبع: سایت دکتر نجف بیگی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle