دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

تعویض دریچه قلب بدون جراحی !

عضو هیات علمی بیمارستان قلب شهید رجایی گفت: تعویض دریچه قلب بدون عمل جراحی یکی از جدیدترین روش های درمان بیماری های قلب و عروق است که در آینده نزدیک در کشور انجام می شود.
به گزارش ویرلن از ایرنا ، دکتر سید سعید حسینی عصر امروز سه شنبه در چهارمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران اظهار کرد: تعویض دریچه قلب بدون جراحی برای کسانی که جراحی قلب برای آنها خطرناک است و یا امکان درمان بیماری آنها از طریق آنژیوگرافی وجود ندارد، انجام می شود.
حسینی با بیان این که تعویض دریچه قلب بدون جراحی در آینده نزدیک در کشور انجام خواهد شد، گفت: مهم ترین مساله برای پیشیگیری از بیماری های قلبی پرهیز از عوامل و ریزفاکتورهای بیماری های قلبی است و اگر مردم بتوانند به مسائل بهداشتی و تغذیه توجه داشته باشند، بار بیماری های قلبی و عروقی در آنان کاهش خواهد یافت.
به گفته وی، چاقی، فست فودها، استعمال سیگار، دیابت، مصرف زیاد قند و نمک، استرس و آلودگی هوا از مهم ترین عواملی است که می تواند فرد را به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا کند.
عضو هیات علمی بیمارستان قلب شهید رجایی اظهار کرد: میانگین سن بیماری های قلبی و عروقی در کشورهای خارجی ۶۰ تا ۶۵ سال اما در ایران ۵۰ تا ۵۵ سال است که نشان می دهد بیماری قلبی و عروقی در کشور ما در سنین پایین تر اتفاق می افتد.
وی تاکید کرد: فرهنگ سازی برای پیشگیری از مهم ترین مقوله هایی است که دولت و مسوولان حوزه سلامت باید به آن توجه جدی نشان دهند و با اختصاص سوبسید در لبنیات و مواد غذایی مفید این بیماری ها را در کشور کاهش دهند.
چهارمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران امروز با حضور متخصصان داخلی و خارجی در بیمارستان قلب شهید رجایی آغاز و تا جمعه ۱۴ اسفندماه ادامه دارد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle