دسته‌ها
پزشکی و سلامت تناسب اندام روانشناسی ویژه پزشکی و سلامت

آسان‌ترین روش درمان افسردگی

تحقیقات انجام شده در دانشگاه فلوریدا نشان داده است که ورزش می‌تواند به افرادی که ویژگی‌های ژنتیکی خاصی دارند کمک کند تا افسردگی خود را درمان کنند.

به گزارش ویرلن ؛ بررسی‌ها نشان داده است افرادی که ژن خاصی دارند بیشتر از همه به ورزش واکنش نشان می‌دهند و ورزش می‌تواند جزئی از برنامه درمان آنها باشد. ورزش حتی در حد پیاده روی می‌تواند به درمان افسردگی در این افراد کمک کند.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: ما می‌خواستیم دریابیم که چه کسی بیشتر از همه می‌تواند از فعالیت فیزیکی بهره ببرد. ما می‌خواهیم که ورزش نیز همانند مصرف دارو به یک روش درمانی تبدیل شود. نشان دادن تاثیر درمانی ورزش می‌تواند به بیماران انگیزه بیشتری برای ورزش کردن بدهد.

به گزارش سایت MNT، در مطالعات انجام شده ۳۹۶ فرد مورد بررسی قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان داد افرادی که ژن خاصی دارند بیشتر از ورزش سود می‌برند.
در این مطالعات فاکتورهایی همچون ناراحتی، ترس، کم شدن اشتها، مشکل در تمرکز، ناتوانی در لذت بردن و مشکلات اجتماعی بررسی شدند.
محققان دریافتند که با انجام ورزش افرادی که ژن خاصی دارند در مقابله با فاکتورهایی همچون نداشتن اشتها و مشکل در تمرکز پیشرفت‌های بهتری خواهند داشت.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle