دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

لیپوماتیک ساق پا

لیپوماتیک ساق پا

داشتن پاهایی بزرگ و پهن که مقادیر زیادی چربی در بخش ساق دارد یکی از مشکلات افراد امروز است. معمولا این مشکل در پوشیدن لباسهای تنگ و یا کفش های ساق بلند دیده می شود.
بزرگ بودن ساق پا و چاقی آن می تواند زمینه های ارثی داشته باشد و یا اینکه دلیل بزرگ بودن آن تجمع بیش از حد چربی در این ناحیه باشد .
معمولا لاغری این نقطه از بدن بسیار سخت و زمان بر خواهد بود ، زیرا ساق پا توسط ماهیچه های بسیار محکمی پوشیده شده است که چربی ها نیز لابه لای این ماهیچه ها قرار دارند، معمولا ورزش یا رژیم مشخصی برای از بین بردن چربی های ساق پا وجود ندارد و مشکل چاق بودن موضعی این ناحیه بسیاری از مردم را آزار می دهد .

لیپوماتیک ساق پالاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک یک روش کاملا موثر و ماندگار برای از بین بردن چربی های بدن و مخصوصا چربی های موضعی است، فرد برای اینکه بتواند پاهایی زیبا و تراشیده داشته باشد می تواند با انجام عمل جراحی لیپوماتیک به راحتی به این مهم دست یابد .
البته کلمه ی جراحی برای این عمل زیبایی ممکن است تصور غلطی در فرد ایجاد نماید ، به بیان ساده تر می توان گفت که لیپوماتیک با ورود یک لوله ی فلزی در زیر پوست چربی ها را از ناحیه ی مشخص بیرون کشیده و باعث لیفت شدن پوست بدن و تخلیه چربی می شود.
این عمل به صورت کاملا سرپایی انجام می شود و فرد بعد از جراحی می تواند فعالیت های خود را آغاز نماید .
ممکن است مقداری کبودی و تورم داشته باشد اما دوره ی بهبودی در لیپوماتیک بسیار سریع و بدون مشکل است.
اگر می خواهید پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید می توانید ساق پا و ران خود را لیپوماتیک کنید و چربی بیرون کشیده را در سینه یا باسن خود تزریق نمایید.

منبع: سایت دکتر نجف بیگی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle