دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

لاغری سریع با لیپوماتیک

لیپوماتیک و لاغری

به گزارش ویرلن،  لاغری با لیپوماتیک روشی متفاوت نسبت به روش های ساکشن و یا لیپولیزر میباشد که با جدید ترین روش های  روز چربی های بدن را تخلیه میکند این روش یکی از بی خطر ترین ، دقیق ترین و مطمئن ترین روش ها میباشد که در تمامی نواحی بدن قابل استفاده است .انباشته شدن چربی ها در بدن ممکن است مورثی باشد و با ورزش و رژیم غذایی حل نشود لیپوماتیک تنها راه برای از بین بردن این چربی ها می باشد. لازم به ذکر است که این روش مختص کاهش وزن نیست بلکه این روش تنها برای خوش فرم کردن بدن می باشد.گاهی اوقات لاغری با لیپوماتیک چربی ها را از ناحیه از بدن برداشته ، فرآوری می شود و در قسمتی از بدن که چربی کمتری وجود دارد تزریق میشود.

لاغری با لیپوماتیک

دانشمندان برای اصلاح مشکلات روش های قدیمی مانند لیزرلیپولیز و لیپوساکشن به فکر افتادند و روشی به نام لیپوماتیک را ابداع کردند که خیلی بی خطر تر و راحت تر بوده و این روش نیاز به بیهوشی ندارد و کاملا سرپایی انجام می گیرد و با کمترین عوارض و درد و کبودی میباشد . نکته بسیار جالب در مورد روش لیپوماتیک این است که کم شدن سایز بدن تا مدتها ادامه دارد و باعث رفع سلولیت می شود. این روش برای خانم هایی که تاکنون زایمان نداشته اند و همچنین کسانی که قبلا ساکشن یا لیپولیزر شده اند و دارای بافت چربی سفت و فیبروز هستند مناسبتر از روش های قبلی میباشد.

لاغری با لیپوماتیک

مزایای لیپوماتیک

– درد کمتر
–  تسریع در بهبودی
–  کم بودن زمان عمل
–  جراح کار راحت تری نسبت به روش های قبلی دارد که به نفع بیمار میباشد
– پوست فرد ظاهر بهتری پیدا خواهد کرد
– عوارض بسیار کمتر مانند کبودی و ورم
– ماندگاری طولانی مدت

نحوه کار دستگاه لیپوماتیک

این دستگاه توسط یک دستگاه کمپرسور که وظیفه دارد هوای فشرده را به کانولایی منتقل کند . کانولایی دارای انعطاف است و سبب ایجاد سه نوع گردش میگردد که در مجموع به آن گردش سه بعدی میگویند . کانولا با وارد شدن از سوراخ ۳ میلی متری وارد بافت چربی می شود و باعث بوجود آوردن امواج اینفراسونیک می شود که بافت چربی را به صورت انتخابی مورد هدف قرار می دهد لازم به ذکر میباشد که در این مرحله هیچگونه آسیبی به عضلات و اعصاب و عروق خونی نمی رساند و سپس چربی امولسیفیه شده و به خارج از بدن کشیده میشود. این دستگاه داروی بی حسی را بطور یکنواخت وارد چربی زیر پوست میکند نیاز کمتری نسبت به روش های دیگر به داروی بی حسی دارد.

دستگاه لیپوماتیک

لیپوماتیک دارای یک سیستم ایمنی فعال میباشد که وقتی به بافتهایی غیر از بافت چربی برخورد میکند دستگاه بطور خودکار متوقف میشود و احتمال خطر پارگی احشائی وجود نخواهد داشت.

لیپوماتیک یک روش نوین برای تخلیه چربی از بدن است، این روش جدید نسبت به سایر جراحی های لاغری متفاوت تر و نتایج آن قابل توجه تر بوده است و میزان رضایتمندی افراد از نوع جراحی با لیپوماتیک بسیار بالا بوده است .

در گذشته روش هایی مانند ساکشن یا لیپولیزر وجود داشت که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرند اما لیپوماتیک ایمن تر و سریع تر از آنچه به نظر میرسد افراد را در رسیدن به اندامی ایده آل هدایت میکند.

لیپوماتیک یک روش ابتکاری از سوی جراحان زیبایی است که نسبت به روش لیپولیزر و ساکشن سریع تر، راحت تر و ایمن تر بوده و همچنین افراد را در حین انجام جراحی به مخاطره نمی اندازد.

لیپوماتیک کمک میکند تا بدون بیهوشی و به طور کاملا سرپایی مقدار زیادی از چربی ها را تخلیه و پوست بدن را سفت و کشیده کنید. عمل لاغری با لیپوماتیک نیازمند یک جلسه جراحی بوده است و این کار بدون شکاف  و بخیه ی محل شکافته شده انجام خواهد شد .این روش کمترین کبودی و تورم را به همراه دارد و بیمار بعد از انجام جراحی میتواند امور روزمره را انجام دهد.

لیپوماتیک کمک میکند تا سلول های چربی برای همیشه از بدن خارج شوند، تولید سلول های چربی در بدن تا سن شش سالگی ادامه دارد و بعد از آن متوقف خواهد شد، بعد از آن سلول ها حجیم میشوند یا به همان اندازه باقی میمانند،حجم چربی در افراد لاغر بسیار زیاد و در افراد لاغر کم است بنابراین تنها تغییری که سلول های چربی میکنند کم یا زیاد شدن میزان حجم آنها است.

توجه داشته باشید که افراد با گرفتن رژیم و یا ورزش های سنگین کمک میکنند تا حجم سلول های چربی را کاهش داده و از میزان چربی های اطراف آن بکاهند، لیپوماتیک علاوه بر کاهش حجم چربی ها کمک میکند تا تعداد سلول های چربی بدن کم شود. بنابراین زمانیکه فرد دچار چاقی مجدد شود به شکل سابق چاقی در او دیده نمیشود، زیرا از تعداد سلول های چربی وی کاسته شده و هر چقدر هم که حجیم شوند به اندازه ی گذشته نخواهد بود.

از این رو است که پزشکان ادعا دارند که لیپوماتیک یک روش دائمی برای حذف و تخلیه چربی ها از بدن است زیرا این روش دقیقا تعداد سلول های چربی تولید شده  ای در بدن را کم میکند که پیش از این با ورزش و رژیم از بین نرفته بودند .

لیپوماتیک از لیزر برای لاغری استفاده نمیکند و تنها با تاباندن اشعه میتواند بافت های چربی را از بین ببرد، بدلیل عدم استفاده از لیزر و عدم ایجاد حرارت در بافت چربى امکان فیبروز در بافت زیر پوست بسیار کم است از این رو است که این جراحی برای تمامی افراد قابل انجام و بدون خطر خواهد بود، در این روش بافت اصلی چربی تغییری نمی کند و بدون هیچ مشکلی از بدن خارج می شوند، بافت چربی های خارج شده زنده و سالم بوده از این رو میتوان چربی های تخلیه شده را در سایر اعضای بدن تزریق نمود.عمل انتقال و یا پیوند چربی از مزایای این روش ابتکاری است، در این صورت افراد در قبال داشتن یک شکم و پهلوی صاف و زیبا میتوانند سینه هایی پرتر و یا باسن خوش فرم تری نسبت به قبل دریافت نمایند، زیرا چربی های تخلیه شده قابلیت تزریق در سایر اعضای بدن را خواهند داشت، این اقدام در سایر روش های لاغری امکان پذیر نبود. لاغری با لیپوماتیک این کمک را به افراد میکند که قسمت هایی از بدن که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی روند را تخلیه و قسمت هایی از بدن که فاقد چربی هستند و دچار لاغری شده اند را پر نماید، به همین جهت است که نام دیگر این جراحی را “پیکرتراشی” گذاشته اند.

منبع: سایت دکتر محمدیان

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle