دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

قرص های لاغری

توصیه های لازم برای قرص های لاغری

به گزارش ویرلن، شاید شما هم برای رسیدن به لاغری به فکر خوردن قرص های لاغری افتاده باشید. توجه داشته باشید که خوردن قرص های لاغری نه تنها شما را لاغر نمی کند بلکه خیلی از آنها شما را دچار عوارض بی شماری می کند که مدت ها بعد متوجه آن خواهید شد.

چرا قرص لاغری نخوریم؟

همانطور که می دانید مصرف هیچ دارویی بی ضرر نیست بنابراین باید توجه کنید که خوردن خودسرانه قرص های لاغری یک ریسک بزرگ است که می تواند شمارا گریبان گیر مشکلاتی بیشتر از چاقی بنماید. با خوردن قرص لاغری تاثیرات منفی و مخرب بسیاری به جسم و روان شما وارد می شود.

 عوارض شایع مصرف قرص های لاغری :

عصبی شدن بی‌دلیل
بروز مشکلات قلبی
ایجاد مشکلات گوارشی
کاهش جذب ویتامین‌های غذا
بازگشت سریع وزن کم شده

توجه داشته باشید که این همه عارضه در قبال کم کردن وزن ناچیز بدست می آید، چون تاثیر قرص لاغری کم و محدود است و معمولاً فرد در یک دوره مصرف بیشتر از از چهار یا پنج کیلوگرم وزن کم نمی کند. به گفته ی پزشکان متخصص تغذیه تاثیرات مصرف این قرص ها موقتی بوده و ممکن است بعد از مدت کوتاهی شاهد بازگشت وزن از دست رفته باشید.

قرص-های-لاغری
بهترین راه لاغری پیروی از یک رژیم غذایی اصولی است که عادت‌های بد غذایی شما را تغییر دهد این در حالی است که قرص لاغری به صورت غیر ارادی و کاملا اجباری اشتهای فرد را کاهش می‌دهند یا جلوی جذب چربی‌ها را به بدن می‌گیرند ، که با قطع مصرف این عمل در بدن انجام نمی شود و اشتهای گذشته فرد باز می گردد.

اما یک رژیم غذایی صحیح باعث می شود که شما عادات غلط را کنار بگذارید و درست و به اندازه غذا مصرف کنید.رژیم غذایی صحیح می تواند به شما کمک کند تا در زمان مشخص و به اندازه ی لازم وزن کم کنید، قرص های لاغری علاوه بر تاثیرات منفی که بر بدن شما می گذارد ممکن است بلافاصله بعد از قطع مصرف شما را دچار چاقی های بیشتری نماید.

توجه داشته باشید که

دلیل اضافه وزن شما در درون شماست، در عادت‌ها، انتخاب‌ها و سبک زندگی‌تان

خوردن یک قرص نمی تواند درون و افکار شما را تغییر دهد ، سعی کنید با اراده ی درونی خود و به کمک یک متخصص تغذیه وزن خود را کاهش دهید و از اندام جدیدتان لذت ببرید.
بگذارید زمانی که مقابل آینه می ایستید با خود بگویید من خواستم پس لاغر شدم.

منبع: سایت دکتر صمدپور

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle