دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

جراحی بینی فانتزی

چه بینی هایی را می توان فانتزی عمل کرد؟

به گزارش ویرلن، در این مقاله به موضوع بینی های فانتزی پرداخته می شود.بعضی از مراجعه کنندگان به کلینیک و مطب،جهت جراحی زیبایی بینی تقاضای بینی فانتزی دارند .این افراد اغلب تعریف دقیقی از بینی عروسکی یا فانتزی ندارند و بیشتر مد نظر آن ها،بینی قوس دار و نوک تیز مطرح است.اینگونه اعمال جراحی بینی را در شرایط خاص و برای بیماران خاص می توان انجام داد.
کوچک کردن زیاد بینی و یا سر بالا شدن زیاد بینی دلیل بر زیبایی آن نیست. از طرف دیگر هر گونه بینی را نمی توان زیاد کوچک کرد .بینی های بزرگ و حجیم با پوست ضخیم همراه با غضروف های بزرگ و درشت را نمی توان کوچک کرد،چرا که باعث افتادگی بینی و غیر طبیعی شدن آن شده همراه با بوجود آمدن بافت های اسکار و یا به اصطلاح گوشت اضافه خواهد شد به این خاطر انتظار بینی فانتزی یا عروسکی عمل جراحی بینی را نباید داشت.
جهت انجام جراحی بینی زوایا و اندازه و ابعاد بینی و غضروف محدوده ی خاصی را دارند و بر اساس تعریف زیبایی شناختی آنها را باید اصلاح کرد به عنوان مثال زاویه ی بین لب و بینی به طور طبیعی حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درجه است که تا این میزان بینی طبیعی است ولیکن تا ۱۱۰ درجه نیز می توان جراحی کرد که حالت فانتزی بدست می آید.اگر مختصر برداشته شود بینی فانتزی می شود در غیر اینصورت باعث تخریب و آسیب بافت های داخلی بینی می شود که این حالت غیر طبیعی است.
جراحی بینی استخوانی
جراحی بینی فانتزی
پس به طور کلی هر بینی را نمی توان فانتزی عمل زیبایی بینی انجام داد و باید پوست و غضروف مناسب را داشته باشد.
و نیز کوچک کردن زیاد بینی دلیلی بر زیبا شدن و فانتزی شدن بینی نیست بلکه  با عوارض جراحی همراه خواهد بود.
در مشاوره قبل از عمل این مورد را با جراح خود در میان بگذارید و درصورتیکه امکان جراحی فانتزی باشد این کار برای شما انجام خواهد شد و در صورتیکه بینی مناسب جهت عمل فانتزی بینی نداشته باشید،اصراری به این گونه عمل نداشته باشید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle