دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد کلینیک ابریشم نقره ای

به گزارش ویرلن، گروه ابریشم نقره ای مبتکر و مجری تمامی خدمات زیبایی پوستی و لیزر غیر تهاجمی در ایران ، دارای کادری از پزشکان متخصص و مجرب ، با به کارگیری جدیدترین متد روز دنیا ، بهترین و متنوع ترین خدمات پوست و زیبایی را در دو طیف کاملا متفاوت و بسیار گسترده (ارائه خدمات تهاجمی و غیر تهاجمی بصورت همزمان و کاملا مجزای از یکدیگر) را به شما دوستان گرامی تقدیم می نماید.

امروزه لیزر موهای زائد در درمان و موارد مختلف کاربرد دارد ، در زمینه های پزشکی و درمانی می توان از لیزر استفاده کرد از جمله جنبه های درمانی لیزر، می توان برای درمان مشکلات پوست و مو نام برد ، که در این زمینه هدف مولکول های خاصی می باشند که مورد درمان قرار گرفته و این مولکول ها با جذب انرژی لیزر موجب شده که تغییرات بالینی و علائم بهبودی در منطقه درمان ایجاد شوند .
در درمان موهای زائد و از بین بردن آنها هدف رنگدانه ی موجود در ساقه مو می باشد که در اصطلاح به این رنگدانه ها ملانین مو گفته می شود ، انرژی که در منابع لیزری ساطع می شود این رنگدانه ها را جذب نموده و گرمای زیادی به سلولهای زائد مو می دهد و با استفاده از این روش تخریب مو و عدم رشد مو را فراهم می کنند.

لیزر موهای زائد

دایود دستگاه لیزر می باشد که با گسیل نمودن نوری که هدایت شده خود به سمت هدف یا cible مو (محل انبار شدن ملانین موجود در ریشه مو ) موهای زائد را از بین خواهد برد .

دستگاه لیزر موهای زائد دایود برای از بین بردن مو ، نور لیزر بر روی ملانین یا رنگدانه های مو اثر می کند و با مکانیسم های گرم نمودن باعث نابود کردن مو می شود که به این مکانیزم در اصلاح فوتوترمولیز می گویند.

منبع: سایت کلینیک ابریشم نقره ای

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle