دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

تاثیر لیزر موهای زائد بر باروری

تاثیر لیزر بر باروری

از شایع ترین مشکلاتی که بانوان با آن مواجه هستند پرمویی می باشد که در حال حاضر روش های متعدد و گوناگونی برای کاهش پرمویی ارائه شده است که هیچ یک از آنها در مدت زمان طولانی نبوده و یا نمی توانند بخش زیادی موهای زائد را از بین ببرد این در صورتی می باشد که با لیزر می توان بتدریج کاهش دائمی پرمویی را انجام داد و در تمامی نقاط بدن نیز می توان از این روش استفاده نمود .

لیزر نوری ،به شکل تک طول موج بوده و در بافت های مختلف بدن بسته به رنگ مو جذب می گردد و اثر می نماید ، در انجام لیزر مو از طول موج هایی استفاده می شود که موجب می شوند که به رنگدانه های سیاه ملانین موها جذب شوند و به این طریق ریشه های مو را می سوزاند .

سوالات متداولی در خصوص لیزر موهای زائد بیان می باشد که یکی از این سوالات متداول این می باشد که لیزر موهای زائد بر باروری و غدد لنفاوی تاثیر گذار می باشد یا خیر ، در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم .

لیزر موهای زائد
لیزر را در ناحیه بیکینی و زیر بغل انجام می دهند و انجام لیزر در این دو ناحیه بر روی اجزای داخلی بدن مانند تخمدان یا بخش بافت سینه تاثیر گذار نمی باشد و هیچ گونه آثار بدی نداشته و در تمامی دنیا نیز این مسئله مورد بررسی قرار گرفته است و طبق آماری که به دست آمده است مشخص شده که لیزر در پوست بسیار کم در حد چند میلی متر نفوذ می کند بنابراین اصلا لیزر موهای زائد ، نفوذی به بافتهای زیری نداشته که بخواهد سبب ایجاد مشکل شود .

انرژی که لیزر از خودش ساطع کرده به صورت گرما آزاد می باشد که این گرما در عمق نفوذ نمی کند بلکه فقط تاثیر گذاری بر روی قسمت سطحی پوست می باشد بنابراین در پاسخ به این سوال که لیزر موجب ناباروری و یا تاثیر گذار بر غدد لنفاوی است باید گفت خیر زیرا نفوذ لیزر بسیار کم بوده و فقط در سطح پوست می باشد و به بافت ها نفوذ نمی کند تا موجب ایجاد مشکلاتی شود .

منبع: سایت کلینیک ابریشم نقره ای

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle