دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

بهترین زمان لیپوماتیک

زمان لیپوماتیک

لیپوماتیک از روش های نوین برای برداشتن چربی است ،اکر تمایل به داشتن اندامی ایده آل دارید می توانید لیپوماتیک کرج را برای تناسب اندام خود انتخاب کنید .

بسیاری از مراجعین و یا داوطلبین این جراحی در رابطه با زمان این جراحی سوال می پرسند که چه زمانی برای جراحی لیپوماتیک مناسب تر است .

در پاسخ به این عزیزان باید گفت که جراحی لیپوماتیک نیازمند زمان یا شرایط ویژه ای نیست ، در واقع در هر فصلی از سال و یا در هر روز از ماه می توان این اقدام را انجام داد .

شرایط کلی بیمار اگر به صورت صد در صدی مناسب و استاندارد باشد و در واقع فرد مشکل پزشکی خاصی نداشته باشد می تواند این عمل را انجام دهد ، زیرا لیپوماتیک در واقع یک روش غیر جراحی است که بدون نیاز به برش و بیهوشی انجام می شود .

در ادامه باید بدانید که این روش بدون نیاز به بستری در بیمارستان بوده و فرد بعد از جراحی تنها نیاز به مختصر استراحت نسبی دارد ، به علاوه ان که عنوان جراحی برای این عمل لاغری مناسب نیست زیرا لیپوماتیک بدون بخیه و برش انجام شده و با بی حسی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد .

لیپوماتیک

زمان لیپوماتیک

لاغری توسط لیپوماتیک می تواند یک روش موثر برای از بین بردن چربی های مناطق مختلفی از بدن می شود :

شکم و پهلو ها
ران و ساق پا
داخل ران و پشت ران ها
کمر و پشت کمر
بازوها
کتف
صورت و غبغب

در ادامه باید بدانید که علاوه بر تخلیه ی چربی های موضعی امکان تزریق چربی های تخلیه شده از بدن در سایر نقاط وجود دارد، این ویژگی لیپوماتیک باعث محبوبیت این دستگاه شده و به راحتی می توان علاوه بر داشتن شکم و پهلو ها صاف از یک باسن یا پاهای خوش فرم لذت برد ، این روش به همین دلیل به پیکر تراش معروف است زیرا می تواند چربی های بدن را از نقطه ای به نقطه ای دیگر هدایت کند و در واقع تناسب اندام را به فرد هدیه کند .

این روش کاملا بی خطر بوده و هیچ گونه احتمال آمبولی در آن وجود ندارد ، همچنین می توان به صورت دائمی از اندام ایده ال و زیبا لذت برد زیرا ماندگاری لیپوماتیک همیشگی و بدون بازگشت می باشد .

منبع: سایت دکتر زرگری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle