دسته‌ها
اخبار داغ سیاسی

ایران قدرت بلامنازع غرب آسیا شد

محمدصالح جوکار گفت: ائتلاف مقاومت ایران، سوریه، عراق و روسیه، کمر تروریستهای تکفیری را شکست و آمریکایی ها را در منطقه با دیواری مستحکم مواجه کرد.
محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه عملکرد قدرتمندانه ایران در سوریه و عراق، نشان دهنده نفوذ بالای جمهوری اسلامی در منطقه است اظهار داشت: تبیین تمام راهبردهای برون رفت دولت سوریه از بحران، مربوط به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در این کشور بود و این امر حتی مورد تاکید بشار اسد نیز قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ائتلاف مقاومت ایران، سوریه، عراق و روسیه، کمر تروریستهای تکفیری را شکست و آمریکایی ها را در منطقه با دیواری مستحکم مواجه کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اکنون خود آمریکایی ها نیز دریافته اند که مسائل منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها زمانیکه متوجه شدند به بن رسیدند و فضای آینده سوریه منافع آنها را تامین نمی کند، سرانجام برای حل این بحران مجبور به دعوت از ایران شدند.

جوکار در پایان با بیان اینکه نیروی قدس سپاه ایران، نقش تعیین کننده ای در معادلات حل بحران سوریه تا کنون داشته است گفت: دعوت از ایران به عنوان قدرت بلامنازع منطقه غرب آسیا برای حل بحران سوریه، حاصل تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر نیروی قدس سپاه ایران در منطقه است.

 

منبع : خبرگزاری میزان

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle