دسته‌ها
اخبار تکنولوژی برترینها واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی HTC

هدست واقعیت مجازی HTC Vive توسط اچ تی سی و کمپانی Valve ساخته‌شده است. با قرار دادن هدست روی صورت دنیای واقعی اطراف تبدیل به دنیای مجازی می شودو با کنترلرهای تعبیه‌شده می‌توان اشیاء اطراف را باتجربه مجازی حرکت داد. این هدست ۲۲ جایزه فناورانه را از نمایشگاه لاس‌وگاس / CES 2016 دریافت کرد.

برخی مشخصات فنی اچ تی سی وایو به شرح زیر است:

درج ۳۲ حسگر مخصوص هدفون برای ردیابی حرکتی به‌صورت ۳۶۰ درجه‌ای / تغییر بالانس هدست برای راحتی استفاده / سطح ویوی ۱۱۰ درجه‌ای / دوربین جلوی تعبیه‌شده قادر به دریافت تصویر واقعی از محیط و تبدیل آن به اشیاء مجازی است / رزولوشن ترکیبی ۲۱۶۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با رفرش ریت ۹۰ هرتز که باعث دریافت تصاویر نرم توسط چشم کاربر می‌شود / پد نویزگیر و فوم مخصوص برای فیت کردن با چهره و صورت / ترک پد چندکاره با فیدبک اچ‌دی / دو ماشه چکان یا سطح جدیدی از کیفیت / دو استیشن بی‌سیم ۳۶۰ درجه‌ای برای انتقال دیتای واقعیت مجازی

 

۱۶-۲-۲۹-۱۶۳۳۸htc-vive-consumer-edition02-23_1527vlad-savov.0.0.0

۱۶-۲-۲۹-۱۶۲۸۱۳product-family-steamlogo

۱۶-۲-۲۹-۱۶۲۸۲۳gsmarena_001

۱۶-۲-۲۹-۱۶۲۸۲۸VR_Web_Product_Lighthouse

 

قیمت بین‌المللی واقعیت مجازی اچ تی سی/ Vive VR 799 دلار تعیین شد.
به گزارش ویرلن، سال ۲۰۱۶ سال هدست‌های واقعیت مجازی است و هدست جدید اچ تی سی قرار است در کشورهای اروپایی به قیمت ۸۹۹ یورو فروخته شود. همچنین Vive در استرالیا ۸۹۹ دلار، در کانادا ۱۱۴۹ دلار(دلار کانادا)، در انگلیس ۶۸۹ پوند، در چین ۶۸۸۸ یوآن و در ژاپن ۱۱۱۹۹۹ ین به فروش خواهد رسید.

رقیب سرسخت اچ تی سی در این رنج قیمتی محصول Oculus Rift است که ۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle