دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اخبار خودرو برترینها

عجیب‌ترین ماشین شاسی‌بلند جهان

اسپایکر کمپانی هلندی تولیدکننده خودروهای خاص است که در محصولات خود از انواع آلیاژهای کمیاب و قطعات مرتبط با صنعت هوانوردی استفاده می‌کند. طراحی خاص و بسیار خلاقانه ظاهر و فضای داخل تولیدات اسپایکر هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.
تا نام شاسی‌بلندها و حکمرانان بازار جهانی در این کلاس تولیدی به میان می‌آید، احتمالا ذهن مخاطب به سمت برندهایی مانند پورشه، کادیلاک، ولوو، لینکلن و حتی استون مارتین کشیده می‌شود. اما اخیرا خودرویی توسط برند اسپایکر معرفی شده است که معادلات قدرت در حوزه شاسی‌بلندهای سوپر لوکس را بر هم می‌زند.

به گزارش ویرلن، اسپایکر کمپانی هلندی تولیدکننده خودروهای خاص است که در محصولات خود از انواع آلیاژهای کمیاب و قطعات مرتبط با صنعت هوانوردی استفاده می‌کند.

۰dq0e6s3098j4mko4702(21)

طراحی خاص و بسیار خلاقانه ظاهر و فضای داخل تولیدات اسپایکر هر بیننده‌ای را مجذوب خود می کند.

هرچند به علت قیمت بالای محصولات و تنوع کم خط تولید از منظر مالی این برند در مسیر سوددهی قرار ندارد و حتی کارشناسان در محاسبات خود به پایان کار اسپایکر در صنعت خودرو نیز اشاره کرده‌اند اما اخیرا طرح تولید اس.یو.وی مربوط به این برند تایید شده و قرار است نمونه‌ای از آن در نمایشگاه بین المللی خودروی لس‌آنجلس به نمایش گذاشته شود.
احتمالا یکی از کمپانی‌های مطرح تولیدکننده خودرو در اروپا مسئولیت تامین موتور این اس.یو.وی را برعهده خواهد داشت.
ویکتور مولر شخص شماره یک کمپانی در بخشی از سخنان خود به این نکته اشاره می‌کند که نسخه الکتریکی این اس.یو.وی نیز مدتی کوتاه پس از تولید نسخه اصلی ارائه خواهد شد.

تصاویری که در ادامه می‌آیند در رابطه با خبر مذکور در فضای مجازی منتشر شده است که البته پیش از این در نمایشگاه خودروی پاریس در سال ۲۰۰۶ یک نمونه مفهومی آن به نمایش گذاشته شده اما محصول جدید براساس اخبار منتشر شده نزدیکی زیادی به این محصول(نمایشگاه پاریس) خواهد داشت و تا سال ۲۰۱۷ تولید خواهد شد.

 

 ۵b3e91736d464a05b0aef7dc9ce57afa(4)  ۷yu9zjvvfhp0kmos3kwu(6)

  ۹wpi0kmc3zg5kzlcotk(1)

۱۶-۳-۲۷-۱۵۴۱۲۴photo_2016-03-27_15-41-01(18)

۹۴-۱۲-۲jnews4557(12)

۹۴-۱۲-۲jnews4558(8)

۹۴-۱۲-۲jnews4559(8)

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle