دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اخبار خودرو برترینها علمی و فناوری

خودرو خودران تویوتا نحوه‌ی رانندگی را یاد میگیرد

تویوتا می‌خواهد به کمک خودروهای جاده و رانندگان آنها، خطای خودروهای خودران را کمتر کند.

به گزارش ویرلن ؛نحوه‌ی رانندگی و رفتار راننده می‌تواند به خودروهای خودران، نحوه‌ی رانندگی را آموزش دهد.

در حاضر، خودروهای خودران به سنسورهای مختلفی مثل لیزر، رادار و دوربین وابسته هستند تا هنگام رانندگی به مردم یا اشیا برخورد نکنند. تاکنون این خودروها هیچ مشکلی نداشتند، حداقل این چیزی است که گزارش‌ها به ما نشان می‌دهند. هرچند، کارشناسان توتویا فکر می‌کنند که شاید راه بهتری برای جمع‌آوری اطلاعات وجود داشته باشد. این اطلاعات را خود راننده‌ها در اختیار قرار می‌دهند. براساس تویوتا: “به دلیل ماهیت کم‌تکرار جمع‌آوری داده، نقشه‌هایی که با این روش تولید می‌شوند، به ندرت به‌روزرسانی می‌شوند. به این ترتیب، سودمندی و کارآمدی آنها محدود می‌شود.” کارشناسان تویوتا، با این هدف می‌خواهند از اطلاعاتی که توسط خودروهای موجود و راننده‌هایشان تولید می‌شود، استفاده کنند؛ بدین معنی که نحوه‌ی رانندگی و رفتار راننده می‌تواند به خودروهای خودران، نحوه‌ی رانندگی را آموزش دهد.

این شرکت امیدوار است که اگر افراد بیشتری به طور مرتب، نقشه‌ای از یک مسیر تهیه کنند، آنها می‌توانند حاشیه‌ی خطا را در یک جاده‌ی مستقیم به ماکسیموم ۵ سانتی‌متر کاهش دهند. البته این یکی از روش‌هایی است که خودروهای خودران می‌توانند یاد بگیرند بهتر رانندگی کنند. در حال حاضر، هیچ سیستم ایده‌آل و واحدی وجود ندارد، چرا که بسیاری از شرکت‌ها هنوز روی آن کار می‌کنند.

به عنوان مثال، اخیرا یک سیستم جدید معرفی شده بود که برخلاف تجهیزات گران‌قیمت مثل رادار و لیزر، به طور عمده از تصاویر نقشه‌های از پیش لود شده استفاده می‌کرد تا اشیا و موانع روی جاده را تشخیص دهد. هنوز تا فراگیر و قانونی شدن خودروهای خودران راه زیادی باقی مانده. اما این تصمیم تویوتا یک قدم در مسیر درست است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle