دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اختراع برترینها ورزشی

تلفیق فناوری تایرسازی با کفش ورزشی

همکاری دو غول تایرسازی و تولید البسه های ورزشی جهان به ارایه یکی از جالب توجه ترین کفشهای ورزشی منتهی شده است.

به گزارش ویرلن، شاید اگر تا چند ماه پیش گفته می شد که چه شباهتی میان تایرهای دوچرخه کوهستان و کفشهای ورزشی وجود دارد تنها می توانستیم واکنشی همراه با خنده بروز دهیم اما حالا محصولی خلاقانه به مرحله تولید انبوه رسیده که دقیقا گویای چنین شباهتی است.

دو شرکت آدیداس و کونتیننتال، کار بر روی تولید نوعی کفش ورزشی جدید را آغاز کرده اند که در آن از تلفیق فناوری های تایرسازی و تولید کفشهای ورزشی استفاده شده است.

این محصول جدید Terrex X-King نام دارد، کفش ورزشی ویژه دویدن که در زیر آن برجستگی هایی مشابه تایر دوچرخه های کوهستان دیده می شود.

این کفش ورزشی دارای برجستگی ها و ترکیبات لاستیکی مشابهی نظیر آنچه که در تایر معروف X-King است که توسط شرکت کونتیننتال تولید می شود.

این شرکت شناخته شده در عرصه تایرسازی اعلام کرده این تایر پایداری وسیله حرکتی و قرار گرفتن آن در مسیر مورد نظر را موجب می شود و این درحالی است که به طور همزمان مقاومت سطح زمین و تایر به حداقل می رسد.

حالا شرکت آدیداس نیز اعلام کرده که همین ویژگی در کفش جدید Terrex X-King دیده می شود.

این محصول تا چند ماه پیش در حد یک ایده مفهومی در نظر گرفته می شد اما حالا به مرحله تولید انبوه رسیده و با قیمتی درحدود ۱۶۰ دلار ارایه می شود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle