دسته‌ها
اخبار تکنولوژی رپورتاژ آگهی

برترین سایت خرید و فروش خودرو

خرید و فروش خودرو از جمله کارهایی است که اگر در آن دقت لازم را نکنیم مسلما خاطره تلخی را با خود همراه خواهد داشت .خرید ماشین دلخواهمان با ویژگی هایی که مد نظر داریم اسان نیست و فروش این مهم نیز با قیمت دلخواه مسلمآ به سادگی میسر نمیشود.الان کمی اوضاع خرید و فروش خودرو فرق کرده و با آمدن سایت های خرید و فروش خودرو این مهم راحت تر شده است.خرید خودرو برای خریداران ساده تر شده که با تنوع بسیار زیادی از خودروها خریدی هوشمندانه تر خواهند داشت و فروشندگان برای فروش خودرو با توجه به پیشنهادات متنوع خریداران انتخاب مناسبی کرده و با قیمت مد نظر خود می فروشند.تعداد زیاد هر دو قشر در وب سایت های تخصصی خرید و فروش خودرو مهر تاییدی بر این مهم است.

امروز به معرفی یکی از برترین سایت های خرید و فروش خودرو می پردازیم.

وب سایت پردیس خودرو با امکانات مناسبی که در دسترس خریداران ، فروشندگان و حتی نمایشگاههای خودرو قرار میدهد خرید و فروش ماشین را بسیار تسهیل کرده است.

استراتژی پردیس خودرو با توجه به سرعت روز افزون تکنولوژی و تجارت الکترونیک ایجاد بستری مناسب ، ساده به همراه امکانات پیشرفته برای خریداران و فروشندگان خودرو است.

۲

پردیس خودرو امکانات بسیار زیادی علاوه بر موضوع خرید و فروش خودرو برای علاقمندان دنیای خودرو فراهم کرده که بتوانند نیاز خود را در آن رفع کنند که به شرح بخش هایی از امکانات پردیس خودرو میپردازیم :

اپلیکیشن پردیس خودرو

پردیس خودرو با طراحی اپلیکیشن ساده و کاربردی خود امکانات مناسبی را مانند درج آگهی ، اطلاع از رویداد ها و اخبار روز دنیای خودرو ، نقد و بررسی ها و … برای شما آماده کرده است.میتوانید برای دانلود اپلیکیشن پردیس خودربه اینجا بروید و یا روی بنر زیر کلیک کنید.

۱

کمک کن چی بخرم ؟

پردیس خودرو با طرح چند سوال ساده به شما بهترین خودرویی که مناسب شرایط شما باشد معرفی میکند.این معرفی دقیقآ با توجه به معیارهایی است که مطمئنا در خرید ماشین مورد نظرتان ممکن است برایتان ایجاد شود از بودجه آن گرفته تا میزان مصرف سوخت…

خودرو من چند می ارزه؟

قیمت گذاری خودرو کار کارشناسی شده ای هست که کمک شایانی هم به خریداران هم به فروشندگان خودرو میکند که آمار درستی از قیمت خودرو آن هم بروز داشته باشند که چه خواستند بخرند و چه خواستند بفروشند با اطلاع دقیق تری این مهم را انجام دهند.

اخبار خودرو

اطلاع از اخبار روز داخل و خارج از کشور برای علاقمندان این صنعت همیشه مهم بوده که دائم دنبال بروزترین خبرها بوده و هستند. پردیس خودرو با اطلاع از این نیاز روزانه خبرهای مهم دنیای خودرو را انتشار خواهد کرد.

مجله ماشین

نقد و بررسی خودرو ، مقایسه خودرو ، معرفی خودروهای جدید ، پوشش نمایشگاه های روز خودرو ، نکات آموزشی و هزاران موضوعی که کارشناسان در تحریریه پردیس خودرو قلم می زنند و آن را به معرض نمایش و خواندن میگذارند.

و بسیاری از امکانات دیگر چه در وب سایت و چه در اپلیکیشن پردیس خودرو.

 

 

منبع : رپورتاژ آگهی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle