دسته‌ها
اخبار تکنولوژی برترینها علمی و فناوری لباس ورزشی ورزش ورزشی

کفش ورزشی با چراغهای LED

 فناوری جدیدی ابداع شده که با استفاده از آن می توان کفشهای ورزشی را مجهز به سیستم روشنایی کرد.

Night Runner ۲۷۰° Shoe Lights عنوانی است که برای این نوآوری انتخاب شده است تا دونده با نصب آن بر روی کفش ورزشی خود به راحتی در محیط های تاریک به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد.

به گزارش ویرلن ؛این مجموعه که شامل چراغ و گیره می شود ضد آب بوده و به جهت آنکه وزن بسیار اندکی دارد تأثیری بر عملکرد دونده نخواهد داشت.

بخش اصلی این مجموعه همان چراغهای LED است که توسط گیره مخصوص به جلوی کفش متصل می شود. این چراغهای روشنایی قابل توجهی در مسیر حرکتی دونده ایجاد می کنند به طوریکه در آزمایشات صورت گرفته زاویه روشنایی این چراغها تا ۲۷۰ درجه به ثبت رسیده است.

همچنین زائده ای که در دل آن چراغ کوچک قرمزی تعبیه شده به قسمت پشت کفش متصل می شود تا دونده از آگاه بودن رانندگان خودروهایی که شب هنگام به او نزدیک می شوند خیالی آسوده داشته باشد.

یکی از ویژگیهای این فناوری، قابل تنظیم بودن چراغهای آن است به طوریکه کاربر می تواند بر اساس علاقه خود زاویه تابش آنها را تنظیم کند.

این نوآوری در سایت جذب سرمایه Kickstarter با اقبال قابل توجهی روبرو شده و حالا به نظر می رسد در آستانه تولید انبوه قرار داشته باشد.

روشنایی چراغهای LED این کفش که با استفاده از کابلهای مخصوص شارژ می شوند تا عمق ۳۰ متری تاریکی و مواقع بارش باران نفوذ می کنند.

با هر بار شارژ باتری لیتیوم یونی این مجموعه امکان استفاده از آن تا ۸ ساعت وجود دارد. قیمت این مجموعه در خرید آنلاین نزدیک به ۶۰ دلار عنوان شده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle