دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

عجیب‌ترین رستوران‌های جهان + عکس

اگر از خوردن غذا در رستوران ها تکراری خسته شده‌اید و به دنبال تجربه‌ای جدید هستید با ویرلن همراه باشید. در این قسمت می خواهیم به ۵ تا از عجیبترین رستوران‌های جهان سر بزنیم.

رستوران دریایی DC
این رستوران که در شهر چونگ کینگ چین واقع شده است، بهشت عاشقان پرواز است. این رستوران دریایی دارای ۱۰۰ صندلی است و دقیقا از روی هواپیمای ایرباس A380 الگوبرداری شده است. لباس فرم گارسون های رستوران همانند خدمه پرواز است و برای صدا کردنشان باید دکمه ی مهماندار را که بر روی میز است فشار دهید. در این رستوران بهترین غذاهای دریایی سرو می شود.

رستوران در هواپیما
رستوران dc در چین رستوران dc در چین

رستوران اتمسفر

رستوران اتمسفر که در دبی قرار دارد، در طبقه ی ۱۲۲ بلندترین برج جهان واقع شده است. این رستوران با مساحت ۱۰۳۰ مترمربع بعنوان مرتفعترین رستوران جهان در گینس به ثبت رسیده است. چشم انداز خلیج فارس از ارتفاع ۴۴۲ متری این رستوران واقعا بی نظیر است.

رستوران اتمسفر در دبی
رستوران اتمسفر در دبی

 


 

رستوران کیمیاگری در تاریکی (Alchemey in the dark)

افرادی که به دنبال تجربه ای متفاوت هستند باید به این رستوران در هنگ کنگ بروند. در این رستوران تاریکی مطلق حکمفرماست و حتی آوردن دستگاه هایی چون گوشی همراه که از خود نور ساطع می کنند به سالن غذاخوری اصلی ممنوع می باشد. سالن غذاخوری این رستوران دارای ۲۴ صندلی است  و بدون اینکه بتوانید خدمه را ببینید غذا برایتان سرو می شود. درصدی از درآمد این رستوران وقف موسسه های خیریه مختص افراد نابینا در هنگ کنگ می شود. یکی از تجربه های جالب این رستوران منوی سورپرایزی است. به مهمانان این رستوران تا زمانیکه غذایشان را میل نکنند، جزئیات غذایشان گفته نمی شود! با این کار  مشتریان مجبور می شوند همانند افراد نابینا برای تشخیص غذا از دیگر حواس خود به جز بینایی استفاده کنند.

رستوران کیمیاگری در تاریکی


 

رستوران سینمای خارجی

رستوران سینمای خارجی در آمریکا رستوران سینمای خارجی در آمریکا

این رستوران که همانند یک سینما تزئین شده است در شهر سانفرانسیسکو قرار دارد. مشتریان این رستوران می توانند در حین تماشای فیلم های کلاسیک در فضای بیرون  از خوردن غذاهای کالیفرنیایی-مدیترانه ای نیز لذت ببرند.

foreign-cinema-sanfrancisco-asrgardesh-com-46453033


 

رستوران DE KAS

رستوران de kas در هلند رستوران de kas در هلند

این رستوران در گلخانه ای در شهر آمستردام که قدمت آن به دهه ۱۹۲۰ برمی گردد، واقع شده است. تا ۱۴۰ نفر مهمان در این رستوران شیشه ای می توانند جای گیرند و از ناهار یا شام خود در میان آرامش و تازگی گیاهان اطرافشان لذت ببرند. غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند غذاهای محلی و گیاهی هستند و از گیاهان خود گلخانه تهیه می شوند.

de-kas-amesterdam-asrgardesh-com-46201189

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle