دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

سفر به شادترین مکان های جهان، سری سوم

به گزارش ویرلن:

با توجه به رشد اقتصادی سالم، افزایش امید به زندگی و سطح رفاه، ویتنام جایگاه مناسبی را در این رده بندی کسب کرده است. البته این کشور مسیری طولانی و گذشت چندین دهه را برای کسب چنین جایگاهی پشت سر گذاشته است.
بنابر دو گزارش مختلف و با در نظر گرفتن معیارهایی متفاوت، شادترین کشورهای جهان انتخاب شده‌ و می توانند به عنوان مقاصد گردشگری مناسبی نیز مورد توجه قرار بگیرند. “گزارش جهانی شادی” که از سوی سازمان ملل منتشر می شود، تصویری از شرایط شادی در جهان امروز را ارائه کرده و گزارش “شاخص شادی سیاره” چگونگی ایجاد تعادل بین رفاه شخصی، اثرات زیست محیطی و امید به زندگی در کشورهای مختلف را مورد توجه قرار داده است.

کانادا

با توجه به سطح بالای آزادی‌های سیاسی، ثبات در زمینه‌های اقتصادی و سلامت، کانادایی‌ها دلایل بسیاری برای شاد بودن دارند. برج ملی کانادا (CN)، موزه سلطنتی اونتاریو، باغ های گیاه شناسی مونترال، پل معلق “کاپیلانو” و آبشار نیاگارا از جاذبه های این کشور محسوب می شوند.

بر اساس گزارش “شاخص شادی سیاره”

 کاستاریکا

سطح امید به زندگی در این کشور حتی از آمریکا نیز بیشتر بوده، هدف خنثی کردن انتشار کربن تا سال ۲۰۲۱ را دنبال می کند و از نظر رفاه بالاتر از بسیاری از کشورهای ثروتمند جهان قرار گرفته است. از این رو، کاستاریکا ترکیبی جالب توجه از شادی مردم و سیاره زمین را ارائه می کند. سواحلی زیبا و آثار تاریخی به جا مانده از تمدن‌های “مایا” و “آزتک” از جاذبه‌های این کشور محسوب می شوند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle