دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

خارق‌العاده ترین هتل‌های جهان + عکس

به گزارش ویرلن: به نقل از کافه گردش، رفتن به هتلی خوب می‌تواند نقش مهمی در سفر شما ایفا کند. حال اگر این هتل‌ها در بهترین مناطق دنیا باشند، سفری رؤیایی را که همیشه آرزویش را داشتید تجربه خواهید کرد. ما برای شما لیستی از ۴۸ هتلِ فوق‌العاده در سراسر جهان تهیه کرده‌ایم.

۱٫ لادرا ریزورت، سنت لوسیا

این هتل بهترین مکان برای تفریح در نزدیکی دریای کاراییب است. لادرا ریزورت زیبا و مجلل است و همچنین در مکانی ایدئال قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مجموعه‌ی کامل آب‌گرم آن و همچنین داشتن کادری مجرب اشاره کرد.


 

۲٫ مانتا ریزورت، تانزانیا

 

تا‌به‌حال هوس کرده‌اید که از پله‌های اتاق خود پایین بروید، پرده‌ها را کنار بزنید و ماهی‌ها را تماشا کنید؟ همچنین می‌توانید با این واقعیت کنار بیایید که اتاقتان به ساحل متصل نباشد؟ اگر پاسختان به هر دو سؤال مثبت است، از تماشای عکس‌های این هتل لذت ببرید و جزیره‌ی پمبا در تانزانیا را به لیست خود اضافه کنید.


 

۳٫ اِشِر کلیف، سوئیس

بیشتر شبیه مسافرخانه است تا هتلی مجلل، این اقامتگاه که درون صخره‌ی اِبِنالپ ساخته شده است، بهترین استراحتگاه در حین فتح کوه‌های آلپ است. مناظر فوق‌العاده‌ی منطقه انرژی لازم برای ادامه‌ی حرکت را به شما خواهند داد.


 

۴٫ جیراف مانور، کِنیا

این تصاویر با فتوشاپ ساخته نشده‌اند و کاملاً واقعی هستند. در جیراف مانور که در منطقه‌ی نایروبی قرار دارد، زرافه‌هایی که متعلق به سازمان حفاظت محیط‌زیست هستند، برای صرف صبحانه سری به شما خواهند زد.


 

۵٫ هتل کاکسُالتِنِن، فنلاند

این هتل که به خاطر اتاق‌های خاصش که به شکل خانه‌ی اسکیموها است اما با سقفی شیشه‌ای معروف است. فقط در هتل کاکسُالتِنِن است که می‌توانید زمستان را بدون نیاز به تحمل سرما، از نزدیک تجربه کنید. می‌توانید در زیبایی جنگل‌های یخ‌زده و فضای زمستانیِ خاصِ منطقه غرق شوید و هم‌زمان در اتاق گرم خود دراز کشیده باشید.


 

۶٫ باغ‌های معلق یوبود، بالی

باغ‌های معلق یوبود قسمتی هتل بوتیک است و قسمتی استخری بی‌حدومرز که بر فراز دره‌ی آیونگ واقع شده است، بخشی جنگل پایانگان و همچنین بخشی شاهکار معماری است.‌ تمامی این موارد، ترکیبی خاص برای ایجاد یک اقامتگاه رؤیایی است. این هتل به خاطر خانه‌های درختیِ تراسه‌ی خود معروف است، اما نباید استخرهایش، که برنده‌ی جوایز مختلفی هم شده است، را فراموش کنیم.

 

۷٫ آیس هتل (هتل یخی)، جوکاسجاروی – سوئد

این هتل شاید جذاب‌ترین هتلِ این لیست باشد، زیرا نه‌تنها هتل است، بلکه اثری هنری هم هست. این هتل، اتاق‌های گرم هم دارد و برنامه‌هایی برای تفریحات تابستانی، از جمله خلق آثار هنری با یخ و نیز ماجراجویی در طبیعت دست‌نخورده در زیر نور خورشیدِ شبانگاهی، هم برگزار می‌کند.


 

۸٫ کوکو آیسلند ریزورت، مالدیو


این هتل که با قایق ۴۰ دقیقه با فرودگاه اصلی مالدیو فاصله دارد، ۳۳ سوئیت دارد که بر فراز آب، بر روی سواحلی سفیدرنگ، ساخته شده‌اند. با وجود امکانات غواصی، دیگر چه نیازی به مجموعه‌ی آب‌گرم هست…؟


 

۹٫ لویسابا استار بِدز، کِنیا

دو تخت خواب ستاره‌ای (استار بِد) در این هتل وجود دارد که رو به برکه‌ای در طبیعت کنیا واقع شده است. هرکدام از تخت‌های ستاره‌ای سرپناهی جداگانه دارد، با تخت‌هایی دست‌ساز که زیرشان چرخ قرار دارد و می‌توانید به کمک آن‌ها تخت را به داخل سرپناه ببرید و یا از آن خارج کنید. کنیا به خاطر طبیعت زیبایش معروف است، پس حتماً وقت کافی برای گشت‌وگذار در این منطقه بگذارید.


 

۱۰٫ برج العرب، دبی

برج العرب که از بلندترین هتل‌های جهان است، بر روی جزیره‌ای مصنوعی که ۳۰۰ متر با ساحل فاصله دارد ساخته شده است. داخل برج که به شکل کشتی طراحی شده است، ۲۰۲ اتاقِ دوبلکس قرار دارد، بزرگ‌ترین آن‌ها ۲۵۰ مترمربع مساحت دارد و دوازدهمین سوئیت گران‌قیمت دنیا است.


 

۱۱٫ تری هتل، سوئد

اتاق‌های تری هتل، خانه‌های درختی با طراحی‌های گوناگون است، از مکعبِ آینه‌ای گرفته تا لانه‌ی پرنده و مخروط آبی و بشقاب‌پرنده و سونای درختی، همه و همه در این هتل در دسترس هستند. طراحان این هتل تماماً تلاش خود را کرده‌اند تا تجربه‌ی اقامت شما در جنگل سوئد را فراموش نشدنی کنند.


 

۱۲٫ هتل مارکس دِ ریسکال، اسپانیا

این هتل مجلل که به دستِ فرانک گِهری طراحی شده است، در قلب منطقه‌ی تولیدِ نوشیدنیِ اسپانیا، در شهر اِلسیگو قرار دارد. هتل مارکس د ریسکال به خاطر غذای باسک-ریوجان معروف است و همچنین در طبقه‌ی آخر کتاب‌خانه و لابی‌ای با نماهایی از طبیعت اسپانیا دارد.


 

۱۳٫ دِدون آیسلند ریزورت، فیلیپین

 

به گقته‌ی وب‌سایت این هتل، این منطقه به‌مانند آزمایشگاهی برای آزمایش طراحی‌های خارجی و کشاورزی ارگانیک است.


 

۱۴٫ فیندا هُم‌اِستد، آفریقای جنوبی

فیندا هُم‌اِستد کوچک ولی بی‌نهایت مجلل است. این هتل سوئیتی را که به اندازه‌ی یک خانواده ظرفیت دارد در اختیار شما قرار می‌دهد. این سوئیت در منطقه‌ای محافظت‌شده قرار دارد، یعنی در اطرافتان، فقط کارکنان هتل و حیات‌وحش را می‌بینید و دیگر هیچ!


 

۱۵٫ امارات پالاس، ابوظبی

این هتل که گروه کِمپینسکی آن را مدیریت می‌کند، هتلی ۷ ستاره است و همچنین دومین هتل گران‌قیمت دنیا است. همچنین می‌توانید با زیردریایی اختصاصی و یا هلیکوپتر وارد هتل شوید.


 

۱۶٫ کُنارد مالدیو هتل

با کلبه‌های با کف شیشه‌ای و اتاق‌های زیرِ آب، این هتل بسیار جلب توجه می‌کند. برای رسیدن به کُنارد مالدیو هتل باید ۳۰ دقیقه سوار هواپیمایی اختصاصی شوید که روی آب فرود می‌آید. می‌توانید هنگامی که از تماشای کوسه‌ها، دلفین‌ها و لاک‌پشت‌ها لذت می‌برید، ۱۰۱ نوع پنیر مختلف سرو شده را امتحان کنید و از ۲۰ هزار نوشیدنی متنوع سرو شده لذت ببرید.
منبع: کافه گردش

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle