دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت عمومی ویژه پزشکی و سلامت

تقویت غضروف در جراحی بینی

تقویت غضروف چیست؟

به گزارش ویرلن، تقویت غضروف بینی برای بینی هایی مناسب و انجام می شود که دارای عضروف های بسیار ضعیف و حساس هستند، معمولا تقویت غضروف در بینی های گوشتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز است تا جراح بینی گوشتی در طی اقدامات لازم حین عمل با قرار دادن گرافت های غضروفی ، بینی فرد را محکم و استخوانی تر بنماید.

جراحی بینی گوشتی که به طور کلی یک عمل ظریف و حساس است نیازمند تقویت سازی و اضافه کردن گرافت غضروفی بر روی بینی می باشد. گرافت غضروفی همان غضروف های بینی است که با قرار گرفتن روی هم باعث سفت و محکم تر شدن بینی می شود .

بینی های گوشتی که عضلات شل و نرمی دارند برای اینکه بعد از جراحی ظاهر باریک تر و استخوانی تری داشته باشند نیازمند این عمل هستند، یک جراح خوب برای عمل بینی گوشتی با دقت و ظرافت خاص این جراحی را انجام می دهد و در نهایت شاهد آن خواهید بود که بینی گوشتی و نرم و سر گرد فرد چگونه باریک و زیبا می شود.

 

جراحی-بینی-گوشتیتقویت غضروف بینی

البته جراح بینی بعد از معاینه و لمس دقیق بینی به شما مشاوره های لازم در جهت آگاهی شما از نتیجه ی بینی را خواهد داد ، دقت داشته باشید که انتخاب جراح در نتیجه ی عمل بینی بی تاثیر نیست و نقش به سزایی را به عهده دارد ، بنابراین اگر دارای بینی گوشتی هستید حتما با مراجعه به یک جراح بینی از داشتن یک بینی بی عیب و نقص در آینده لذت ببرید .

منبع: سایت دکتر شهسواری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle