دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

این تپه‌ها اشک‌های یک غول هستند !+ عکس

تپه های شکلاتی که در جزیره Bohol در فیلیپین قرار دارند برای اهالی این جزیره و به تبع بازدیدکنندگان آن منطقه پر رمز و راز هستند. جاذبه ی این منطقه بخاطر تپه های گردی است که در فصل های گرم سال به رنگ قهوه ای شکلاتی هستند  و در مرکز این جزیره کوچک قرار دارند. زمین شناسان به این نوع پدیده” توپوگرافی کارست مخروطی” می گویند.” این تپه ها بقایای رسوبات آهکی از زمانی هستند که نهرها و رودخانه ها بسیار بالاتر از سطح دریا بودند. بارش باران و دیگر منابع آب طبیعی به تدریج باعث ایجاد این دره ها و شیب‌ها شدند که اکنون این جزیره به خاطر وجودشان به شهرت رسیده است.

تپه های شکلاتی

به گزارش ویرلن ؛ افسانه ها و داستان های بسیاری برای پیدایش این تپه ها در میان مردم بومی وجود دارد. بر اساس یکی از این داستان ها، این تپه ها بقایایی از جنگ بین دو غول هستند که برای شکست یکدیگر سنگ به هم دیگر پرتاپ می کردند. بر اساس داستان دیگر، این تپه ها اشک های غولی هستند که برای مرگ زن محبوبش ریخته است.

9502

آمار دقیقی از تعداد این تپه ها وجود ندارد، برخی تعداد آنها را ۱٫۲۶۸ تا اعلام کردند در حالیکه عده ای دیگر معتقدند که تعداد آنها ۱٫۷۷۶ است. درختان و بوته زارها بر روی این تپه ها نمی توانند رشد کنند و دلیل آن این است که علف های هرزی به نام کوگن جلوی رشد این گیاهان را می گیرند.

هشدار: شما نمی توانید از هیچ کدام از این تپه ها بالا بروید و تنها از مکان هایی که برای تماشای آنها تعبیه شده است می توانید دیدن کنید.

-16235029

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle