دسته‌ها
علمی و فناوری فناوری اطلاعات

مایکروسافت پاورپوینت ؛ دو ابزار جدید دیزاینر و مورف

پاورپوینت مایکروسافت در زیرمجموعه آفیس ۲۰۱۶ دو ویژگی انقلابی جدید بنام‌های Designer و Morph رو کرده است.
«کرک کونیگس باوئر» قائم‌مقام بخش Office در مطلبی{لینک} از ویژگی‌های جدید در پاورپوینت و نیز برنامه موسوم به آفیس اینسایدر برای کاربران Office 365 نوشت.

به گفته وی دیزاینر و مورف دو ابزار هوشمند برای ایجاد اسلاید و نمایش است تا به هر نوع کاربری برای پیشبرد کار حرفه‌ای کمک کند.

موتور رایانش ابری و فناوری انیمیشن هوشمند به دیزاینر و مورف متصل شده و افکت‌های تصویری بدیع و خلاقانه به آن افزوده‌شده است تا کاربر در کمتر از چند ثانیه اسلاید موردنظر خود را بسازد.

قابلیت زوم کردن روی تصویر، برش تصویری و فریم بندی کردن از قابلیت‌های ابزار دیزاینر است.

با ابزار مورف نیز می‌توان تصاویر سینمایی متحرک ساخت و ضمن اضافه کرده متن، اسلاید را به‌صورت ۳ بعدی باکیفیت بالا ایجاد کرد. آیکون Morph در زیرمجموعه آیکون Transitions قرارگرفته است.

اما آفیس اینسایدر برنامه‌ای است که کاربران آفیس ۳۶۵ نسخه Home، personal  و University را گردهم آورده و به آن‌ها اجازه دسترسی به آفیس ۲۰۱۶ تحت ویندوزبه صورت preview را می‌دهد. این برنامه جهانی بوده و همه کاربران می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. (برای اطلاعات بیشتر و عضویت اینجا را کلیک کنید)

آفیس ۳۶۵ آفیس آنلاین باقابلیت آبونه شدن توسط کاربران برای دسترسی به خدمات و سرویس‌های معین در محیط‌های مختلف کاری-آموزشی-اقتصادی است که در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد.

 

The-evolution-of-PowerPoint

آفیس اینسایدر

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle