دسته‌ها
برترینها دیجیتال دیجیتال ساعت هوشمند ویدئو

ساعت هوشمند ساخت گوگل، اینتل و تگ هوئر

شرکت سوئیسی لوکس تگ هوئر «TAG Heuer» از اولین ساعت هوشمند خود با همکاری گوگل و اینتل رونمایی کرد. این ساعت هوشمند به سیستم عامل جدید اندروید ور «Android Wear» مجهز است و با قیمت ۱۵۰۰ دلاری خود دنیای ساعت‌سازی مکانیکی لوکس سوئیس را با دنیای تکنولوژی و مرکز آن «سیلیکون ولی» پیوند زده است.
 این ساعت عمدا طوری طراحی شده که به ساعت هوشمند شبیه نباشد و برای رسیدن به  این منظور از یکی از پرچم‌داران این برند یعنی ساعت «کاررا» که در اصل مکانیکی است بهره گرفته شده است. قاب این ساعت ۴۶ میلیمتری و ۱۲/۸ میلیمتر ضخامت دارد، بسیار سبک بوده و از تیتانیوم ساخته شده است. پردازنده این ساعت اتم اینتل « Z34XX» است که پلتفرم اندروید ور را اجرا می‌کند.
این ساعت از طریق بلوتوث و وای فای به گوشی‌های اندروید،۸/۳ یا سیستم عامل اپل ۸/۲  متصل می‌شود. تگ هوئر کانکتد یک گیگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه داخلی دارد و با استفاده از آخرین نسل باتری‌های لیتیومی شارژ باتری آن بیش از یک روز -۳۰ ساعت- جواب می‌دهد. باتری این ساعت ۴۱۰ میلی آمپری و دو برابر ظرفیت ساعت اپل است. این ساعت مانند ساعت هوشمند اپل از طریق تاج یا پیج تنظیم دیجیتال که در کنار نشانگر ساعت ۳ قرار دارد کنترل می‌شود.
این ساعت هوشمند به یک میکروفون کوچک مجهز است که برای سیستم گوگل صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساعت هوشمند برخلاف ساعت اپل برده گوشی شما نیست و هنگامی که گوشی در اختیار ندارید به راحتی از طریق وای فای به کلود متصل می‌شود و این در حالی است که اپلیکیشن‌های مرکزی نظیر موسیقی، تایمر، زنگ و گام شمار نیز بدن اتصال ه اینترنت همچنان فعال باقی می‌ماند.

ساعت هوشمند گوگل
با استفاده از میکروفون کوچک این ساعت اپلیکیشن‌های اندرویدی نظیر گوگل فیت« Google Fit»، ترجمه گوگل « Google Translate»، نقشه گوگل و جستجوی گوگل به راحتی با فرمان‌های صوتی در دسترس شماست. این ساعت هوشمند ضد آب و به صفحه لمسی کریستال یاقوت ضد خش مجهز شده است.
این ساعت به کدها و المان‌های زیبایی‌شناسی ساعت مکانیکی کاررا وفادار مانده و همچنان به صفحه ساعت سه عقربه ای، کرنوگراف و ساعت جهانی مجهز است. صفحه این ساعت‌ها در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه شده است.
طراحی‌های اضافی صفحه رابط کاربر این ساعت براحتی از سرویس «گوگل پلی» قابل دریافت است. بند لاستیکی ولکانیزه مقاوم این ساعت نیز در شش رنگ متنوع عرضه شده است.
 برایان کرزانیچ مدیرعامل اینتل در رابطه با این ساعت می‌گوید: «این مخلوق زیبا پیوند مبارکی میان «سیلیکون ولی» و دنیای ناب استادکاری و صنعتگری سوئیسی است و به زیبایی از هر دو المان دیجیتالی و مکانیکی بهره گرفته است، این ساعت به یک وسیله الکترونیکی شبیه نیست و شبیه چیزی است که من هم علاقه‌مند به داشتن آن هستم، این همکاری به ما اجازه داد تا فصل جدیدی را در تولید محصولات پوشیدنی رقم بزنیم».

 

TAG Heuer

تگ هوئر کانکتد

ساعت هوشمند تگ هوئر کانکتد

تگ هوئر کانکتد

تگ هوئر کانکتد

ic_watch_orange

Tag-Heuer-Carrera-Wearable-01_zpsm4sktwie

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle