دسته‌ها
برترینها دیجیتال علمی و فناوری

سامسونگ بزودی یک دست بند هوشمند جدید عرضه‌ میکند

سامسونگ از سال ۲۰۱۳ میلادی گجت‌های پوشیدنی متعددی را در قالب ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند روانه‌ی بازار کرده که آخرین نمونه نیز مربوط به گیر اس ۲، اولین ساعت هوشمند این کمپانی با طراحی دایره‌ای است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که کره‌ای‌ها درصدد عرضه‌ی یک گجت پوشیدنی پایین رده برخلاف محصولات پیشین خود هستند.

سامسونگ تاکنون محصولات مختلفی را در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی روانه‌ی بازار کرده که شامل انواع ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند می‌شود. اغلب محصولات معرفی و عرضه شده توسط این کمپانی در رده‌ی محصولات میان و بالا رده قرار می‌گیرند؛ اما به نظر می‌رسد این کمپانی در پی آن است تا یک محصول پایین رده را در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی روانه‌ی بازار کند. در پیش گرفتن چنین سیاستی توسط سامسونگ را باید به حساب عرضه‌ی محصول برای طیف گسترده‌تری از کاربران گذاشت.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی در حال کار روی محصول جدیدی با عنوان SM-R150 است. کره‌ای‌ها خود در داخل کمپانی این گجت پوشیدنی را با نام Triathlon می‌شناسند. به نظر می‌رسد این گجت پوشیدنی نیز با امکاناتی مشابه آنچه که شیائومی در Mi Band 2 در اختیار کاربران قرار داده، روانه‌ی بازار خواهد شد. در روزهای گذشته شیائومی نسل جدید دست‌بند هوشمند خود را با نام می بند ۲ معرفی کرد. این دست بند هوشمند با بهره‌گیری از سنسور ضربان سنج تنها ۱۵ دلار قیمت دارد. البته نمی‌توان اطلاعات دقیقی را در رابطه با جزئیات این گجت پوشیدنی که توسط سامسونگ تولید می‌شود ارائه کرد؛ اما احتمالا نباید شاهد قرار گرفتن سنسور اثر انگشت روی این دست‌بند هوشمند باشیم.

با توجه به اینکه سامسونگ اپلیکیشن S Health را برای گوشی‌های هوشمند غیرسامسونگی در دسترس قرار داده، از این‌رو می‌توان انتظار داشت تا دست‌بند هوشمند جدید کمپانی نیز با تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی همخوانی داشته باشد. شاید قضیه به همین جا ختم نشده و شاهد همخوانی این دست‌بند هوشمند با آیفون‌های اپل نیز باشیم. در حال حاضر کمپانی‌هایی نظیر شیائومی، فیت بیت و میس‌فیت بخش بزرگی از بازار را در رده‌ی دست‌بندهای هوشمند پایین رده در اختیار دارند. باید دید که آیا سامسونگ موفق می‌شود محصول خود را با موفقیت در بازار عرضه کرده و سهمی در خور را برای آن دست و پا کند؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle