دسته‌ها
دیجیتال علمی و فناوری

تخته سفید تعاملی سامسونگ

شیوه‌های نوین آموزش به شدت بر تکنولوژی روز استوار هستند. تخته سفید تعاملی سامسونگ یکی از محصولاتی است که می‌تواند شیوه آموزش به دانش‌آموزان و دانشجویان را تغییر دهد.

کلاس درس، تخته سیاه و گچ. کلاس درس، تخته وایت‌برد و ماژیک. این تغییر، اوج سیر تکاملی کلاس‌های درس در سال‌‎های پیش بود. اما در کلاس‌های درس امروز، روش‌های سنتی آموزشی جای خود را به استفاده از فناوری‌های جدید داده‌اند. انواع دستگاه‌های هوشمند و نرم‌افزارها نه‌تنها آموزش را برای دانش‌آموزان تسهیل کرده‌اند که باعث مشارکت بیشتر آن‌ها در فعالیت‌های آموزشی نیز شده‌اند. از طرفی، معلمان هم به کمک دستگاه‌های هوشمند و نرم‌افزارهای مرتبط، کلاس درس را به‌خوبی کنترل خواهند کرد و منابع آموزشی خود را راحت‌تر و بهتر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. از آنجایی که امروزه، بحث توسعه روش‌های جدید آموزشی بر استفاده از فناوری‌های جدید متمرکز شده است، سامسونگ با ارائه راه‌حل‌های آموزشی، امکان تجربه یادگیری و آموزش دیجیتال را برای دانش‌آموزان و معلمان پدید می‌آورد.
مدیریت کلاس درس با شیوه تعاملی یادگیری

تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که یادگیری دانش آموزان با شیوه تعاملی، نتایج بهتری خواهد داشت. نتیجه تحقیق آی‌دی‌سی (IDC) نشان می‌دهد استفاده از راه‌های تلفیقی آموزشی باعث ارتباط بیشتر دانش‌آموزان و کلاس درس می‌شود. به‌کارگیری ابزاری مانند صفحه نمایش برای نمایش و تشریح محتوای آموزشی برای همه دانش‌آموزان و همچنین برگزاری امتحان‌ها به‌صورت دیجیتال، منجر به تعامل بیشتر دانش‌آموزان با کلاس درس و درنتیجه افزایش بهره‌وری و علاقه‌مندی آن‌ها به درس خواهد شد. بر این اساس، سامسونگ ارائه راه‌حل‌های آموزشی مبتنی بر شیوه‌های نوین آموزشی و همچنین شیوه تعاملی یادگیری توجه ویژه‌ای دارد.

samsung-iwb_5ef13
ارائه فرصت‌های یادگیری جذاب برای دانش‌آموزان

امروزه، بیشتر معلمان با اجتناب از روش‌های سنتی آموزشی یک طرفه، به دنبال روش‌های آموزشی تعاملی‌ با دانش‌آموزان هستند. امکان همکاری و تعامل با دیگر معلمان، غلبه بر مشکلات رایج روش‌های سنتی آموزشی، همچنین استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی در عرصه آموزش از جمله اهداف سامسونگ در ارائه راه‌حل‌های آموزشی است. با استفاده از تکنولوژی نوآورانه سامسونگ، معلمان می‌توانند به یک شبکه متصل می‌شوند و تجربیات مؤثر خود را با یکدیگر به اشتراک ‌بگذارند. معلمان همچنین می‌توانند با اشتراک‌گذاری تجربیات نوآورانه آموزشی خود به یکدیگر در روند توسعه آموزش کمک کنند. علاوه بر این، آن‌ها هر لحظه می‌توانند منابع آموزشی جدید خود را آپلود کنند و ضمن به اشتراک‌گذاری با دیگر معلمان، در هر زمان و هرجا به منبع آموزشی موردنظر دسترسی داشته باشند.

از سوی دیگر راه‌حل آموزشی سامسونگ این امکان را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان مشارکت بیشتر و فعالانه‌ای داشته باشند. استفاده از محتوای آموزشی دیجیتال مانند Textbooks,Web 2.0 و محتوای صوتی و تصویری و بازی‌های آموزشی در بسیاری از مدارس دنیا مرسوم شده است. این ابزار به توانمند‌سازی دانش‌آموزان در کار گروهی کمک می‌کند.
تخته سفید تعاملی

راه حل‌های آموزشی سامسونگ همچنین به تغییر فضای فیزیکی کلاس درس نیز کمک می‌کند. معلمان می‌توانند هر محتوایی را روی تخته سفید تعاملی (Interactive White Board) نمایش دهند؛ به این ترتیب، تجربه آموزشی جذابی برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد. علاوه بر این در فضای فیزیکی کلاس درس دستگاه‌های دیجیتال سامسونگ می‌توانند به آسانی و بدون نیاز به سیم اتصال به یکدیگر متصل ‌شوند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle