دسته‌ها
اخبار تکنولوژی برترینها دیجیتال علمی و فناوری

۱۰ گجت برگزیده ۲۰۱۵

انگشتر جادویی، تصفیه کن گاردین، کفی هوشمند کفش، چراغ سنفونی، کمربند هوشمند، هدفون آرامش بخش، کیف پول اکترونیکی، ساعت ورزشی هوشمند، تشک رویایی و ترازوی اندازه گیری ارزش غذایی ۱۰ گجت برتر سال شدند.

 

انگشتر جادویی گجتی است که همچون انگشتر در دست قرار می گیرد، این امکان را برای شخص فراهم می کند که بتواند بوسیله آن تلویزیون را روشن کند، لامپ ها را خاموش کند، و همچنین امکان نصب نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند را مهیا می سازد.

تصفیه کن گاردین این دستگاه ترکیبی از فیلتر آب و تصفیه کن است و برای راه اندازی آن نیازی به باتری و سایر مواد شیمیایی نیست. تنها با یک پمپ مکانیکی کار می کند و در هر دقیقه قادر به تصفیه ۲.۵ لیتر آب است ضمن اینکه توانایی از بین بردن باکتری ها و دیگر ویروس های موجود در آب را دارد.

 

 

کفی هوشمند کفش این کفی هوشمند بوسیله نصب نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند و بلوتوث آن با کفی کفش ارتباط بر قرار می کند و می تواند دمای پا را تنتظیم کند. یعنی در زمستان بر اثر سرما درجه پا را افزایش می دهد و در تابستان آن را خنک می کند.

 

چراغ سنفونی سونی طراحی ویژه این چراغ بطوری است که علاوه بر لامپ LED ، یک اسپیکر( بلندگو) هم داخل آن تعبیه شده است و با نصب نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند فعال می شود و این امکان را فراهم می سازد که صدا و نور وسایل الکترونیکی را از دور کنترل کنیم به عبارت دیگر همچون یک گیرنده عمل می کند.

 

کمربند هوشمند این کمربند هوشمند دارای یک موتور کوچک است و میزان فعالیت بدن و همچنین دور کمر را اندازه می گیرد و بر اساس آن با بدن منطبق می شود و اندازه کمر را بر اساس قطر آن در طول روز تنظیم می کند.

هدفون آرامش بخش این هدفون آرامش بخش همچون نوار مغز به اندازه گیری فرکانس های مغز می پردازد و با اتصال به گوشی هوشمند فضایی بدون استرس در ذهن ایجاد می کند.

 

کیف پول اکترونیکی این کیف پول الکترونیکی از قابلیت ذخیره اطلاعات ۱۰ هزار کارد الکترونیکی برخوردار است و می تواند تمامی اطلاعات کارت ها را بر روی یک کارت موسوم به « کارت جمعی » قرار دهد. همچنین این کیف پول الکترونیکی دارای سیستم سخن نگار است و تا زمانیکه صدای صاحب خود را تشخیص ندهد، هیچ عملیات بانکی انجام نمی دهد.

 

ساعت ورزشی هوشمند این ساعت ورزشی هوشمند میزان ضربان قلب، تعداد گام های برداشته شده، تعداد پله هایی که بالا رفته ایم و مجموع زمان فعالیتی که انجام داده ایم را محاسبه می کند و همچون یک مربی ورزشی عمل می کند.

 

تشک رویایی این تشک به گونه ای طراحی شده است که می تواند در فصل سرما دمایی منطبق با بدن انسان ایجاد کند و همچنین در تابستان موجب خنک شدن دمای بدن شخص شود تا خوابی دلپذیر را به همراه بیاورد.

 

ترازوی اندازه گیری ارزش غذایی این ترارزو که از فناوری پیچیده ای برخوردار است می تواند در هنگام وزن مواد خوراکی، اطلاعات دقیقی راجع به ارزش غذایی آن بدهد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle