دسته‌ها
دیجیتال

مشخصات سامسونگ Galaxy A3 لو رفت

مشخصات دو محصول جدید سامسونگ با نام های «آ۳»و«آ۷ » در حالی لو رفته که از قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچی یا پردازنده ۴ و ۸ هسته ای برخوردار شده اند.

در ماه های گذشته، خبرهایی از فعالیت کمپانی سامسونگ بر چند اسمارت فون جدید با نام هایA۷ و Galaxy A۳، A۵منتشر شده بود اما اکنون مشخصات سخت افزاری این محصولات در سایت GFXBench نشان می دهد که دو اسمارت فون با مدل های SM-A۳۱۰ و SM-A۷۱۰ عرضه خواهند شد.

مدل SM-A۳۱۰ که احتمالا با نام Samsung Galaxy A۳ عرضه می شود از قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۴.۷ اینچی، رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل، پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۵ GHz، پردازنده گرافیکی Mali-T۷۲۰ و همینطور ۱.۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. این اسمارت فون به اندروید ۵.۱.۱ Lollipop ، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

 گلکسی A3

 

محصول دیگر نیز Samsung Galaxy A۷ است که با مدل SM-A۷۱۰ عرضه خواهد شد. این محصول از ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل، Full HD یا پردازنده هشت هسته ای با فرکانس ۱.۵ GHz و همینطور Snapdragon ۶۱۵ و ۳ گیگابایت رم و اندروید ۵.۱.۱ Lollipop برخوردار خواهد بود.

Samsung Galaxy A۷ به پردازنده گرافیکی Adreno ۴۰۵ و ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و همینطور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل تجهیز شده است.

۱۸۸۶۴۰۶

 

انتشار مشخصات سخت افزاری محصولات جدید سامسونگ در سایت GFXBench در حالی است که مدتی پیش نیز مشخصات این محصولات در سایت هندی Zauba درج شده بودند. این سایت نیز مشخصات Galaxy A۳ را با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و Galaxy A۵ را با نمایشگر ۵.۲ اینچی اعلام کرده بود.

مشخصات اعلام شده در حالی است که هنوز اطلاعات تکمیلی درباره زمان عرضه یا قیمت احتمالی این محصولات منتشر نشده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle