دسته‌ها
ورزشی

۳ بسکتبالیست ایرانی در جمع ۹ ستاره برتر آسیا

کنفدراسیون بسکتبال آسیا در گزارشی به ستاره لیگ‌های کشورهای آسیایی اشاره کرده که نام حدادی، سجاد شمایخی و محمد جمشیدی در بین ۹ ستاره آسیا به چشم می‌خورد.
۱٫    حامد حدادی: سیچوآن بلو والز
ورزشکار ایرانی که در لیگ بسکتبال چین بازی می‌کند. ورزشکار ۲ متر و ۱۸ سانتی‌متری که سابقه بازی در NBA هم دارد و با ۸ امتیاز کارش را آهسته در دیدار با جاینگسو آغاز کرده است. این بازیکن غیر قابل توقف است.
۲٫    لین چین چین: ژجیانگ گوانگشا
این ورزشکار اهل چین تایپه است. این ستاره کارایی فوق‌العاده‌ای برای تیمش دارد. او در تلاش است بسکتبال را در سطحی بالا پیگیری کند.
۳٫    گائو آیلون: لیائونینگ فلایینگ لپردز
این ورزشکار برای نخستین بار جزو ۵ ستاره آسیا قرار گرفته است و به نظر می‌رسد در تلاش است در سطحی بالاتر از بازی در لیگ چین برسد.
۴٫    آندری بلاچ: ژینجیانگ فلایینگ تایگرز
این ورزشکار امسال قرارداد فوق‌العاده‌ای را با تیمش به امضا رساند. البته رقم قرارداد او به اندازه سال قبل نیست، اما در حال حاضر تیم او شکست نخورده و همین باعث شده تا لبخند روی لب او بیاید.
۵٫    سجاد مشایخی: شمیدور تهران
مشایخی که بیشتر مواقع ذخیره مهدی کامرانی در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ بود، اما او حالا نقش مفیدتری را دارد و یکی از نقش‌های کلیدی در تیم شمیدور است. وی ۱۸۰ سانتی‌متر است. حضور سایر بازیکنان از جمله ساهاکیان، فرید اصلانی و مشایخی به نظر می‌رسد باعث شود تا شمیدور در لیگ ایران در صدر قرار بگیرد.
۶٫    محمد جمشیدی: نفت آبادان
بازیکن مورد اعتماد تیم ملی ایران که به آرامی مسیر توسعه را در پیش گرفته است و ۱۹۹ سانتی متر قد دارد. او یکی از سوپراستارهای تیم نفت آبادان است.
۷٫    ماکاتو هیجیاما – ژاپن
یکی از ستاره‌های مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ بود. این بازیکن ۲۵ ساله ۱۹۰ سانتی‌متر است.
۸٫    لی سوانگ هیون – جیانگ اوریانز
این تیم در حال حاضر با ۱۸ برد و ۳ شکست در صدر لیگ بسکتبال کره قرار دارد. تیم ملی این بازیکن نیز یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در آسیاست.
۹٫ ترنس رومئو – گلوبیاپورت
رومئو امسال در مسابقات ویلیام جونز و قهرمانی آسیا بسیار درخشید. تیم این بازیکن با ۳ برد و یک شکست در صدر جدول قرار دارد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle