دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

گردشگران سلامت در راه ایران

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران گفت:اگر روزی مجبور به دعوت از پزشکان دیگر کشورها و یا اعزام بیماران به خارج جهت مداوا بودیم،امروزه ایران،مأمن بسیاری از گردشگران سلامت است.
دکتر حمیدرضا چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت اظهار داشت: کاهش آلام بشری و خدمت به همنوعان به عنوان هدف اصلی جمیت هلال احمر و به طور کلی صلیب سرخ جهانی مطرح شده است که فعالیت‌های این مرکز نیز در راستای همین مهم انجام می‌شود. به همین منظور، خدماتی را در حوزه درمانی به هموطنان ارائه می‌دهیم که می‌تواند رفع نیازهای مردم در طبقات مختلف اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ویرلن، چوبینه با بیان این‌که خدمات جمعیت هلال احمر برای همگان شناخته شده است، افزود: ارائه خدمات با کیفیت مطلوب که شایسته هموطنان باشد سرلوحه فعالیت‌های این مرکز درمانی است؛ ضمن این‌که در راستای عمل به نیت بانوی خیری که زمین مجتمع را پیش از انقلاب با هدف ارائه خدمان به مردم وقف کرده بودند، به این مهم جامه عمل پوشاندیم.

وی یادآور شد: از جمله اولین اقداماتی که در حزه درمان انجام شد، خدمات جامع چشم‌پزشکی است. با توجه به این‌که در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن جانبازان مجبور به اعزام به خارج جهت مداوا بودند؛ مسؤلین وقت به منظور ارائه خدمات چشم پرشکی در سطح مطلوب در این مجتمع تلاش کردند. قدم دوم نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران کلیوی برداشته شد.

نسل جوان با بحران اجتماعی روبرو است

چوبینه خاطرنشان ساخت: امروز به لطف خداوند در ارائه خدمات درمانی تخصصی به مردم در شرایط مطلوبی قرار داریم که از جمله می‌توان به درمان ناباروری اشاره داشت که جمعیت بسیار زیادی را شامل می‌شود

.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران متذکر شد: با در نظر گرفتن مجموعه شرایط مربوط به ناباروری و مشکلاتی که جوانان در مسیر ازدواج با آن مواجه هستند، می‌توان گفت نسل جوان با بحران اجتماعی روبرو است که به منظور رفع آن، جمعیت هلال احمر به کمک وزارت بهداشت آمده و امید است در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش موالید بتوانیم قدم‌های مثبتی را برداریم.

جذب گردشگر سلامت از اولویت‌های ما است

چوبینه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: نظر به اهمیت موضوع پیشگیری در امر درمان، پلی کلینیک سلامت جنسی و کلینیک سلامت کودک، مادر و جنین با هدف کمک به حفظ سلاکت خانواده در این مجتمع به بهره‌برداری رسیده است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان ساخت: ایران اسلامی در بسیاری از رشته‌های علوم پزشکی صاحب نام است که به عنوان مثال می‌توان به بحث‌های مرتبط با سلول درمانی اشاره داشت. در این راستا علاوه بر اقدامات قابل توجهی که در کلینیک‌های ارتوپدی، پوست، مو وزیبایی به منظور بهره‌گیری از این علم انجام شده است، در صدد هستیم ظرف چند ماه آینده این مهم با رویکرد درمانی در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران به بهره برداری برسد.

وی در رابطه با برنامه‌های مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران بیان داشت: با توجه به توصیه رییس جمعیت هلال احمر، راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی را در دستور کار داریم.

چوبینه تاکید کرد: با در نظر گرفتن آمار رو به رشد جمعیت سالمند کشور، اهمیت وجود چنین مراکزی قابل درک است.

تاسیس مرکز جامع سرطان، دیگر برنامه‌ای بود که جوبینه به آن اشاره و اذعان داشت: جذب گردشگر سلامت از اولویت‌های مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران است. طی سال‌های گذشته، یکهزار و پانصد بیمار خارجی جهت مداوا به این مرکز مراجعه کردند که رقم قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: اگر روزی مجبور به دعوت از پزشکان دیگر کشورها و یا اعزام بیماران به خارج جهت مداوا بودیم، امروزه شهروندان بسیاری از کشورها، ایران را به عنوان مأمن درمان خود می‌شناسند.

این استاد دانشگاه گفت: جذب گردشگر سلامت علاوه بر ارزآوری به داخل کشور، ایجاد فرصت‌های شغلی بسیاری را برای جوانان به دنبال دارد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle