دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

کشف ارتباط عجیب آلزایمر با آنفلوآنزا !

مدیرانجمن آلزایمر انگلستان می گوید، سیستم ایمنی افرادی که به زوال عقل (دمانس) مبتلا هستند ضعیف می‌شود بنابراین احتمال ابتلای آنها به بیماری‌های ویروسی مانند آنفلو آنزا افزایش می‌یابد.
به گزارش ویرلن ازساینس، جرمی هیوز افزود:افزایش موارد مرگ در انگلیس و ولز در زمستان گذشته به علت افزایش عفونت‌های تنفسی مثل آنفلوآنزا و نیز دمانس (زوال عقل) در سالمندان بوده است.سال گذشته موارد مرگ در انگلیس و ولز در قیاس با سال ۲۰۱۴ حدود ۵٫۶ درصد افزایش داشت که این افزایش در ۸۶ درصد موارد در افراد بالای ۷۵ سال رخ داده است.
افزایش موارد مرگ بیشتر در ماه‌های اول سال ۲۰۱۵ و همزمان با شیوع آنفلوآنزا و همچنین افزایش موارد بستری در بیمارستان بوده است.
بر اساس این آمار رسمی که در انگستان و ولز منتشر شده مبتلایان به دمانس و آلزایمر به خصوص در مقابل آنفلوآنزا آسیب‌پذیر بوده‌اند.
به گفته کلودیا ولز از اداره آمار ملی، سال گذشته در یک سوم موارد مرگ در مبتلایان به دمانس و آلزایمر عفونت‌های تنفسی مثل آنفلوآنزا گزارش شده است.
پروفسور جان نیوتون از موسسه بهداشت انگلیس نیز می‌گوید دلایل مختلفی می‌توانند در یک سال خاص موارد مرگ در سالمندان را افزایش دهند؛ از جمله شیوع آنفلوآنزا می‌تواند تاثیر شدیدی داشته باشد به خصوص در کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند یا بیماری‌های دیگری مثل دمانس دارند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle