دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

کشتی کروز “موزیکا” در خلیج فارس + عکس

به گزارش ویرلن: به نقل از کافه گردش «ام‌اس‌سی-موزیکا» نوع جدیدی از کشتی‌های کروز است. جهانی گسترده از خطوط ظریف و انتخاب‌های عالی آمیخته با خلاقیت. مواد طبیعی باکیفیت و توجه به جزییات چیزهایی هستند که این کشتی را از بقیه‌ی کشتی کروزها متمایز می‌کند.لحظه‌ای که پا روی عرشه می‌گذارید زیبایی‌ها آغاز می‌شود. می‌توانید در سالن‌های بزرگ به کنسرت بروید و از نوای زیبای پیانو لذت ببرید. قدم زدن روی سالنی با کف‌پوش کریستالی و یا رفتن به کلاب زیبای «هاوانا» هم‌زمان با مهمان کردن خودتان به یک نوشیدنی خالی از لطف نیست. بازی‌های کازینوی «سانرمو» شاید انتخاب همه‌ی شما نباشد ولی یک نمایش باشکوه زنده در آمفی‌تئاتر «لا-اسکالا» می تواند یکی از زیبا ترین لحضات سفرتان در کشتی کروز «ام‌اس‌سی-موزیکا» را رقم بزند.
CafeGardesh_MSCMusica__10_

[کروز؛ یکی از هیجان انگیزترین سفرهای دریایی دنیا] 

هیچ‌وقت فکر می‌کردید خوشمزه‌ترین سفر عمرتان یک سفر دریایی باشد؟ غذاهای خوشمزه و متنوعی در این کشتی سرو می‌شود. همه‌چیز به‌صورت کاملاً سنتی و از مواد تازه تهیه می‌شود. علاوه بر این یک متخصص مزه شناس ایتالیایی در کشتی هست که تنها وظیفه‌اش این است که مطمئن شود غذاها خوشمزه‌تر از آن است که می‌توانید فکرش را بکنید. ببینید آیا می‌توانید در مقابل صف رنگارنگ پیتزاهای ایتالیایی مقاومت کنید! شاید هم دوست داشته باشید خودتان را به یک سوشی کایتو مهمان کنید. میل خودتان! انتخاب با شماست.

حالا به قسمت هیجان‌انگیز سفر رسیده‌ایم. انواع امکانات بازی برای سرگرمی شما در کشتی تعبیه شده است. امکانات تفریحی ویژه‌ی کودکان و بزرگسالان، از استخر و سرسره‌های آبی گرفته تا تفریحات هیجان‌انگیز دیگر.

سفر با «ام‌اس‌سی-موزیکا» و تجربه‌ای جادویی از موسیقی روی امواج خلیج‌فارس، هرلحظه از سفرتان را به لحظه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد کرد.

سفر بخیر

CafeGardesh_MSCMusica__18_

CafeGardesh_MSCMusica__16_

CafeGardesh_MSCMusica__3_

CafeGardesh_MSCMusica__11_

CafeGardesh_MSCMusica__7_

CafeGardesh_MSCMusica__12_

CafeGardesh_MSCMusica__15_

CafeGardesh_MSCMusica__14_

CafeGardesh_MSCMusica__17_

CafeGardesh_MSCMusica__1_

CafeGardesh_MSCMusica__4_

CafeGardesh_MSCMusica__8_

CafeGardesh_MSCMusica__5_

CafeGardesh_MSCMusica__13_

نگارش: کافه گردش

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle